Gå til innhold

En vibrerende affære


askbur

Anbefalte innlegg

Trekant har alltid fasinert meg. Det er noe med mulighetene det bringer. I den forbindelse har jeg vært i kontakt med en del par. Eller for å være mer presis, jeg har kommunisert med en del menn. For det er stort sett mannen som ordner den ekstra. Ofte kommer det fram at han «mener å tro at hun sikkert vil» eller at de «har fantasert litt, og hun tenner på tanken». En gang mailet jeg med en fyr som lurte på om jeg ikke kunne overfalle og voldta kona hans i en park, uten at hun viste noe på forhånd. For det drømte hun om. La oss inderlig håpe at han ikke fant en som var villig til å prøve.

Knut innga mer tillit. Han oppga å være en cuckold. Ikke helte tiden, men han og hans kone Siv levde ut den fantasien fra tid til annen. Dette var ikke noe de gjorde ofte, men heller ikke første gang. Det var hans oppgave å finne aktuelle kandidater i rollen som bull, men Siv hadde selvfølgelig siste ord. Etter en liten maildialog, var det klart at Knut og jeg var på bølgelengde. Så da bestemte vi oss for å utveksle kroppsbilder. Siv fikk se et par bilder av min kropp. Ingen atletkropp, men heller en ganske normal kropp for en mann av min alder. «Den duger ;)» var det korte svaret fra Siv. I retur fikk jeg et bilde av en flott kvinnekropp i en bikini. Dette var ingen sylfide, ingen treningsnarkoman, men posituren ga inntrykk av en kvinne som var glad i sin kropp. En kropp jeg kjente jeg også kunne bli gald i.

For litt ekstra spenning, varierte Siv og Knut opplegget fra gang til gang. Jeg ble informert om hva som skulle skje, og en par dager senere mottok jeg en liten pakke i posten. Den inneholdt en liten fjernstyring, og påfølgende lørdag satt jeg på plass i en café på det lokale kjøpesenteret nær Siv og Knut. Avtalen var at Siv skulle dukke opp en gang mellom 1100 og 1300. PÅ seg ville hun ha en sommerfuglvibrator. Siden vi ikke hadde sett hverandres fjes, var det et visst spenningsmoment for begge å finne ut hvem det var som var i andre enden av fjernstyringen og vibratoren. Det ga også begge to av oss muligheten til å trekke oss diskret unna om vi ikke så noen sympatiske fjes i caféen.

Jeg var på plass før 11 og satte meg god til rette på et bord meg god utsikt. Når en aktuell kvinne dukket opp, trykket jeg diskret p fjernstyringen under bordet. Etter hvert lærte jeg meg å vente til kvinnen hadde bestilt. PÅ den måten kunne jeg avgrense det til kvinner som ikke kjøpte ‘to go’, men ble sittende. Og jeg begrenset det til kvinner som kom alene. Tiden gikk, men jeg så ingen aktuelle kandidater. Ingen kvinner som rykket til eller på annen måte ga tegn til at noe skjedde når jeg trykket. Etter hvert ble jeg mer desperat. Jeg klikket for kvinner som var klart utenfor alder, eller hadde en kropp som ikke så ut til å passe. Knut hadde sagt at Siv så yngre ut enn alderen skulle tilsi, og bildet kunne jo være gammelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde avtalt at vibratoren ikke skulle skrus på for hardt. Dette for å være sikker på at lyden ikke skulle høres for godt. Men da klokken nærmet seg 1300 uten noen suksess, bestemte jeg meg for å gjøre en serie med forsøk til med litt høyere intensitet og fokus på en og en av de tre single kvinnen i caféen. Jeg så ingen reaksjon hos noen av dem, men jeg la merke til et venninnepar som satt rett bortenfor meg. Jeg hadde ikke sett på dem før, fordi de var to, men nå så jeg at den ene bøyde seg over den andre og spurte om alt var OK. Jeg trykket en kjapp gang til på fjernstyringen og så et lite nykk i hun som forsikret venninnen om at joda alt var OK. Bare en liten krampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en strek i regningen. Hadde hun tatt med seg en venninne? Hva skulle jeg gjøre nå? Heldigvis ordnet det seg, for venninnen reiste seg og sa at nå måtte hun gå til frisørtimen. Da hun hadde gått, smilte Siv til meg og satte seg ved mitt bord. Hun hadde vært på vei til caféen da hun møtte en venninne hun ikke hadde sett på lenge. Venninnen hadde insistert på en kaffe mens hun ventet på frisørtimen, og Siv så ingen måte å komme ut av den situasjonen på. Så dermed ble de to. Hun hadde kjent vibrasjonene og skjønte raskt hvem som var den skyldige. Etter hvert skjønte hu også mønsteret i når jeg klikket og hadde flirt litt for seg selv når hun så hvem jeg klikket for. Jeg måtte ha vært rimelig desperat på slutten mente hun.

Jeg hadde sittet på caféen i to timer, og Siv hadde også fått sin dose av kaffe, så når siste koppen var tømt og jeg lurte på hva hun ville nå, var svaret kort og konsist. Nå hadde jeg pirret fitta hennes i over en time, så nå hadde jeg bare å fullføre jobben, Vi reiste oss opp og satte kursen for soverommet til Knut og Siv.

Knut sto spendt å ventet på oss når Siv åpnet inngangsdøren, men hun ga ham beskjed om å gå på kjøkkenet og vent der, Så var det opp trappa og til soverommet med oss. Vel innenfor døren hadde vi ingen tid å miste. Etter et tungekyss, satte Siv seg på kne foran meg og tok fram pikken min. Den svært potente staven ga et klart svar på at den og jeg satte pris på hva som var i vente og medførte et fornøyd smatt fra Siv. Etter en delinga og intens sugejobb hvor jeg et par ganger var redd jeg skulle forsvinne helt inn, fikk jeg Siv opp på beina. Og uncer intens klining fikk vi av hverandre klærne. Naken la jeg Siv på sengen med føttene på gulvet. Så var det min tur til å gå ned på kne og la munn og tunge gjengjelde nytelsen mellom hennes ben. Vel framme, ble kinnene mine fuktig fra innsiden av hennes lår. Den langvarige vibreringen hadde gjort sitt.

Etter en deilig stund med orale nytelser, tilkjennega Siv at hun ville kjenne pikken. Hun la seg inn på sengen og sprikte. Jeg la meg over henne og gled inn. Oppvarmingen hadde gjort sitt, og det gikk ikke lang tid før Siv kom, men den noe overdreven bruken av sommerfuglvibratoren hadde gjort henne litt øm rundt klitoris. Så Siv stelte seg på alle fire og ville ha den inn bakfra slik at tappen foran fikk litt mindre direkte stimuli. Den deilige rumpa var et fristende syn og en invitasjon jeg tok imot med glede. Med grep om hoftene hennes, gled jeg inn igjen. Så satte jeg igjen og støte. Hendene skiftet feste noen ganges slik at også Sivs bryster fikk oppmerksomhet. Det er vel ingen overraskelse at situasjonen hadde gjort meg svært kåt også. Så etter en liten stund, var det min tur til å nå toppen. Jeg rykket kraftig til og vi falt begge om i sengen.

Siv ropte på Knut. Han kom opp og Siv ba ham hente cava og jordbærene. Knut kastet et stjålet blikk på sin vakre frodige kvinne før han gikk for å hente hva fruen hadde bestilt. Sengetøyet var blitt ganske udelikat av diverse kjønnssafter, og både Siv og jeg var svette. Så når Knut kom tilbake, tok Siv og jeg med oss drikke og bær og gikk på badet. Siv ga Knut beskjed om å bytte sengetøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På badet, som lå vegg i vegg med soverommet, hørte vi Knut romster mens vi gikk inn i dusjen. Dovnet vasket vi av hverandre svette og safter mens lysten igjen sagte meldte seg. Mens vi stod å tørket oss, lente Siv seg mot meg og visket at hun ville jeg skulle høyt si at hun var en uskikkelig tøs og gi henne fir fem harde klask på rumpa. Så hardt at Knut hørte det. Hun lente seg forover og stakk rumpa ut. Jeg proklamerte høylytt at hun var kåt og løs og fortjente ris. Så ga jeg henne noen rapp med flat hån på rumpa. Klappene ga fra seg et smakk på den fuktige huden. Etterfulgt av en gisp fra Siv. Dette hadde to effekter. Rumpa til Siv fikk en fin lyserød farge, og, må jeg innrømme, kukken min vokste seg stor og hard igjen.

Vi gikk til soverommet igjen. Der stod Knut foran en nyoppred seng. Han hadde vært flink, så han fikk beskjed om at han kunne få være om han stilte seg i hjørnet, var stille og gjorde som han fikk beskjed om. Jeg la meg på ryggen i engen, mens Siv stelte seg på alle fire og tok kukken min i munnen. Rumpa hennes lyste mot Knut som stirret på den med forundrede øyne. At Siv skulle få ris, hadde aldri falt ham inn, men nå hadde han hørt det og her så han resultatet. Knut hadde på seg klær, men det var ikke vanskelig å se at han var påvirket.

Det var jo ingen voldsom omgang ris Siv hadde fått. Rødfargen forsvant fort, men etter en liten stund med suging ba jeg Knut hente noe lotion og smøre inn sin kones ‘såre’ rumpe. Han strålte mens ha ga seg i kast med sin oppgave. Fingrene gled nok litt lengre inn mellom Sivs ben enn strengt tatt nødvendig, men Siv klaget ikke.

Det var på tida å la Knut få delta litt mer. Fortsatt påkledd fikk han beskjed om å legge seg p kanten av senga med føttene p gulvet og overkroppen innover. Siv stelte seg p alle fire over ham med fitta over fjeset hans. Jeg stelte meg bak henne og trengte atter en gang inn i hennes deilige kjønn. Sleik meg sa Siv, og nok en gang var Knut bare så alt for glad for å få bidra til å glede sin elskede. Knut hadde i vår maildialog omtalt seg som heterofil, men fleksibel. Det kunne vel stemme, for det var ingen ting som tyder på at det plaget ham at han nok også fra tid til annen hadde sin tunge på mitt skaft under prosessen med å glede Siv. Og at Siv nør var det ingen tvil om. Hun ga fra seg høylytte stønn. Det var kanskje greit at de bodde i enden av et rekkehus. Jeg teller ikke orgasmer, men siden dette var runde to holdt jeg lenger, og det aner meg at Siv nådde toppen mer enn en gang før jeg til slutt tømte meg i henne. Jeg trakk meg ut og et par dråper trakk Knut i fjeset før Siv la seg p ryggen og ba ham gjøre jobben sin. Han visste med en gang hva han skulle gjøre og ga seg i kast med å sleike henne ren med en jobbiver jeg skulle ønske jeg kunne legge for dage på kontoret hver dag. Siv var ganske sliten og slapp nå, men ristet til slutt i det som så ut til å være en orgasme av den stille og litt rullende typen. Knut satte seg tilbake i stolen og pustet ut mens Siv la seg i armkroken min. Etter litt reiste Knut seg opp, tok med seg glass, flaske og jordbærskål og tuslet ned på kjøkkenet.

 

Vi slappet av litt til før jeg tok p meg klærne. Siv slang p seg en morgenkåpe og fulgte meg ned til døren. Jeg fikk et varmt kyss før vi skilte lag. I det jeg gikk ned oppkjørselen, kikket jeg inn kjøkkenvinduet. Der så jeg Siv og Knut stå i en tett omfavnelse. Begge smilte og de hadde bare øyne for hverandre. Senere chattet jeg med Knut. Han fortalte at han hadde fått en het stund med sin kone senere på kvelden. Siv var svært fornøyd med både ham, meg og opplegget. Hun hadde hatt en beroligende samtale med venninnen som, bekymret for krampene, hadde slått på tråden senere på kvelden. Og hva oss tre angår, så skal vi ikke se bort fra at mer kan skje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...