Gå til innhold

Mens jeg venter..


Anbefalte innlegg

Mens jeg venter på min elskerinne fikk jeg lyst til å skrive mitt første innlegg her.

 

Hun har vært borte en uke nå. På festival... Her om dagen fikk jeg en melding om at hun flørtet med en kar. En stor afrikaner skrev hun. Jeg syns det var morsomt og pirrende. Jeg har alltid likt å høre henne fortelle om tidligere elskere og sexopplevelser hun har hatt. Og de har tydeligvis vært mange.

Men tilbake til saken. Dagen etter fikk jeg en melding om at hun hadde kommet så hun hadde sprutet. Det er ikke ofte, og jeg koste meg med tankene om at hun hadde vært såpass kåt at hun gjorde det. Jeg spurte henne mange ganger om hva som gjorde det, men fikk bare vage svar tilbake.

I stad fikk jeg ett skikkelig svar. Personen hun hadde flørtet med, hadde befølt og fingret henne under en konsert. De hadde ligget sammen, han hadde sprutet en stor ladning utover fitta hennes og massert sæden inn i underlivet hennes. Da hadde hun kommet voldsomt.

Jeg vet ikke om det er sant eller ikke. Noe sier meg at det er sant, for jeg vet hvor kåt hun kan bli, og kan miste hodet titt og ofte, særlig hvis det er alkohol med i bildet. Uansett blir jeg kjempekåt av å tenke på det. Min lille frøken, hennes deilige fitte oversvømt av sæd. Jeg skulle så gjerne ha slikket den ren. Nå vil jeg høre henne fortelle alt om hva hun har gjort mens hun har vært borte.

Jeg har bedt henne drikke masse før hun kommer over til meg. Det er ett signal om at jeg vil hun skal sette seg over ansiktet mitt og tisse. Det er noe vi gjør en gang i blandt.

Jeg vet også at jeg skal sprute over fitta hennes. Ikke inni. Håper på en stor ladning... Så skal jeg slikke henne ren. De gangene jeg har gjort det tidligere, har hun hvisket til meg; 'tenk at det er en annen manns sæd du slikker opp'.

Min deilige, deilige frøken. Kom nå da, jeg venter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel fortelle hvordan det gikk også da...

Hun hadde bedt meg om å pine henne litt, drøye'n altså. Men det klarte jeg ikke.. Jeg hev meg over henne, rev av klærne og slikket henne. Jeg var rett og slett altfor kåt. Jeg spurte om det virkelig var sant, at hun hadde hatt seg mens hun var borte. Hun spurte tilbake om hva jeg ville høre. Sannheten svarte jeg. Da sa hun at det ikke var sant, at hun visste hvor kåt jeg ble av å høre det. Jeg tenker at greit nok. Det er bedre med ei dame som forteller sannheten. Og jeg vet også at hvis hun hadde gjort det ville hun sagt det. Og det er godt å vite.

Men hun hadde blitt sjekket opp. Av en ung, høy fyr som hun sa. Som hadde sagt at han ville pule henne hardt. Han hadde nok blitt med på en trekant mente hun. Og muligens latt meg suge litt på han. Da kom jeg over fitta hennes og hun sa:'Nå må du slikke meg ren. Det kunne vært en annen manns sæd'. Gjett om jeg gjorde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...