Gå til innhold

Kona er på husmorsferie hos sin søster i helgen - full klaff


blondcuck

Anbefalte innlegg

Hei alle,

 

Jeg føler jeg må skrive litt her følelsene herjer på hjemmefronten mens kona er på besøk hos sin søster i helgen.

 

På tidligere besøk for vel ett år siden hadde de en liten spille/fest kveld hos søsteren med venner og kjente. på slutten av kvelden endte Kona og en av søsteren sine kompiser på toalettet på et utested. Det ble bare med spenningen og en kjapp blowjob den gangen :)

 

Vi har de siste uke før henne nye reise til søsteren lekt mye med tanken at hun treffer samme fyren igjen ( som førøvrig var svæt velutstyrt ).

 

I natt hadde de nok en sammenkomst for venner og hjertet var i halsen hele kvelden. Jeg sendte noen oppmuntrende meldinger men hadde egentlig ikke store håpet da interressen hennes virket laber. ( hun har og eggløsning nå så det demper jo litt den stemningen ).

 

Klokken 0643 få jeg melding fra henne at de har allerede knullet og er på vei hjem til han for å knulle enda mer. Når jeg da naturligvis hagler henne ned med allslags spørsmål svarer på på 2 : Kom han inni deg? ( hvor hun da svarer med tommel opp og 3x ). På spørsmål om hun har fått orgasme svarer hun bare " mange" .

 

Hun avslutter elegant med " ringer deg senere"

Dette er nå 4 timer siden.

 

flyet henne hjem går fra gardermon 2100 i kveld og jeg gleder meg helt ENORMT til detaljene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...