KinkyGutt1990 Skrevet 8. juli 2011 Share Skrevet 8. juli 2011 Hallo alle hotwifes og cuckolds. Er en gutt på 20 år, som for tiden bor i Oslo. Kunne meget gjerne tenke meg å møte en hotwife snart, alder spiller ingen rolle. Er blid, hyggelig og omgjengelig, i tillegg så er jeg veldig glad i vann og såpe! Liker å trene, lese og ta meg en tur ut en gang i blant på fritiden min. Ellers kunne jeg tenke meg å møte en hotwife alene, uten cucken i samme bygning. Mens treffet skjer, tenner jeg på at hun sender meldinger til cucken og ringer han mens vi holder på. Tar bilder, filmklipp osv og sender til han. Noen som kunne tenke seg å bli mer kjent? Jeg er 194 cm høy og veier 95 kg. Bilder av meg i galleriet mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 17. oktober 2011 Share Skrevet 17. oktober 2011 deilig setting det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.