Guest hewa Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Tenker jeg tar på meg ankelkjedet og går meg en tur på Solsiden i dag jeg i det fine været;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacwolf Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 godt å være på solsiden i dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hewa Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 Dette ga mersmak!!! Jeg skal uten tvil en tur på Solsiden her i Trondheim i kveld også. Det meldes om 25 varme i lufta og 4 i glasset... Ankelkjedet er på plass og jeg er klar for action i sommervarmen ;-) Tror Steve har veldig lyst til å dele meg i kveld.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tronderrambo Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 NÆÆÆÆÆIIII... Koffer eæ i Danmark no? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hewa Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Da kan dere lese om hva som skjedde på solsiden for et par uker siden, på bloggen: [email protected] ---------- Post added at 22:23 ---------- Previous post was at 22:22 ---------- Da kan dere lese om hva som skjedde på solsiden for et par uker siden, på bloggen: [email protected] Neida! Mener: tronderhotwife.blogg.no Skal selvfølgelig ikke være noen alfa-krøll her ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasarn Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Fin historie,skal ta meg en tur på solsiden neste gang det blir finvær jeg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts