Gjest hewa Skrevet 6. juli 2011 Share Skrevet 6. juli 2011 Tenker jeg tar på meg ankelkjedet og går meg en tur på Solsiden i dag jeg i det fine været;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 6. juli 2011 Share Skrevet 6. juli 2011 godt å være på solsiden i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hewa Skrevet 7. juli 2011 Share Skrevet 7. juli 2011 Dette ga mersmak!!! Jeg skal uten tvil en tur på Solsiden her i Trondheim i kveld også. Det meldes om 25 varme i lufta og 4 i glasset... Ankelkjedet er på plass og jeg er klar for action i sommervarmen ;-) Tror Steve har veldig lyst til å dele meg i kveld.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronderrambo Skrevet 8. juli 2011 Share Skrevet 8. juli 2011 NÆÆÆÆÆIIII... Koffer eæ i Danmark no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hewa Skrevet 20. juli 2011 Share Skrevet 20. juli 2011 Da kan dere lese om hva som skjedde på solsiden for et par uker siden, på bloggen: [email protected] ---------- Post added at 22:23 ---------- Previous post was at 22:22 ---------- Da kan dere lese om hva som skjedde på solsiden for et par uker siden, på bloggen: [email protected] Neida! Mener: tronderhotwife.blogg.no Skal selvfølgelig ikke være noen alfa-krøll her ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasarn Skrevet 20. juli 2011 Share Skrevet 20. juli 2011 Fin historie,skal ta meg en tur på solsiden neste gang det blir finvær jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.