Gå til innhold

Sånn her vil dama det skal skje første gangen


Gjest Nanox

Anbefalte innlegg

Hei alle,

 

dama er hos foreldrene sine i helga, men jeg fikk sneket til meg en liten ronk og dette er visst sånn hun vil ha det ;)

 

 

 

La oss si jeg hadde møtt en fyr fra nettet..Vi hadde reist på fest sammen, å jeg var begynnt å bli litt småfull. Han innviterer meg med hjem til han etter festen.. Jeg blir med han hjem, å idet vi kommer inn døra hos han, begynner han sakte å beføle meg mellom beina.

Godt som det er, føles det sammtidig litt feil, men jeg stopper han ikke fordiom. Følelsen av fingrene hans som stryker meg over musa, sammtidig som han kysser meg på halsen er noe jeg ikke kan motstå.

Kjenner jeg blir våtere og våtere. Han har koblet opp et cam på dataen sin som står plassert i stua. Han legger meg forsiktig ned på sofaen samtidig som han drar av meg buksa og stringen.

Han begynner å kysse meg oppover lårene, og jeg kjenner pulsen stiger mere å mere. Kjenner tunga hans presse mot klitten mi. Opp å ned. Jeg begynner å småstønne fordi det er så utrolig deilig. Han slikker meg en liten stund, før jeg reiser meg opp å drar av han buksa. Beføler kuken hans utenpå boxeren. Kjenner allerede hvor stiv den er. Drar av han boxeren og begynner å runke han litt, før jeg putter kuken hans i munnen.

Kuken hans er litt større enn din. Litt lengere men ikke så mye breiere, så jeg greier akkurat å gape over den. Han småstønner mens jeg suger han, å jeg kjenner at kuken hans blir stivere å stivere.

Etter jeg har sugd han en stund legger han seg over meg og putter kuken inni meg

Jeg digger følelsen av den store kuken hans inni meg. Han begynner veldig rolig, før han legger beina mine over skuldrene å tar meg hardt. Han klarer å bunne meg og jeg stønner som bare det.

Han bare fortsetter å pese på å når det er like før jeg kommer stopper han. Han snur meg rundt på alle fire å tar meg i doggy. Kuken hans kjennes bare enda større ut nå. Jeg stønner av nytelse ! Tar ikke lang tid før jeg kommer, men han er ikke ferdig enda. Etter jeg har kommet dytter jeg han bort fra meg og setter meg forann han på kne, og begynner å suge han. Suger han helt til han kommmer i munnen min!

 

 

Jeg blei så kåt når hun skrev dette på msn at jeg spruta med en gang, huffameien! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...