Gå til innhold

Profilalbum


Circus

Anbefalte innlegg

Er det noen planer om å gjeninnføre kategorien Profilalbum?

 

Jeg syns det er greit å ha tre kategorier: Album alle ser, album venner ser og album bare du selv ser. Det siste savner jeg etter siste oppdatering av plattformen her på cuckold. Må nå bruke Privat album til dette formålet, enten bilder jeg føler for å legge litt unna eller testpublisering for å se hvordan størrelsen (!) og annet blir seende ut på skjermen. Da må vennelista plages med å se alt sånt knot i Privatalbum.

 

Å slette bilder istedenfor å flytte dem til profilalbum fører til at alle bildekommentarer forsvinner, og kanskje har man en sinnsykt treffende kommentar fra i fjor man gjerne vil ha med på lasset neste gang man lar offentligheten beskue ubeskjedenhetene. Legges bildet inn på nytt blir det også mye resirkulert materiale som kommer opp i feeden som "nyheter". Og det er jo om ikke fake, så ihvertfall old news! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...