Gå til innhold

Mens du lytter i telefonen...


godeideer

Anbefalte innlegg

Alt dette pågår mens du lytter til hva som skjer – hun ringte deg i det hun kom inn i lobbyen på hotellet mitt.

Hun kommer inn på rommet mitt på hotellet, kanskje hotellet ligger i nærheten av der hvor dere bor. Hun vet hva som kommer til å skje, hun bare ikke vet hvordan det kommer til å bli.

Du hører vi hilser stille. Jeg tar av henne ytterjakken.

Lukter på henne - hun lukter forførende godt.

Tar av meg skjerfet mitt og binder det for øynene hennes - Hun kjenner at lukten av meg henger igjen - Hun liker det - den gir henne trygghet og varme. Og opphisselse.

Jeg tar telefonen ut av lommen hennes og legger på nattbordet ved siden av sengen slik at du kan høre detaljene klarere. Jeg setter den på mute slik at du ikke skal kunne forstyrre oss.

Sakte knepper jeg opp blusen hennes.

Fra halsen og ned.

Så ermene.

Så lar jeg den sakte gli ned over skuldrene..

Nedover armene for så å la den falle til gulvet..

Hun kjenner hun får gåsehud over hele henne - brystvortene hennes stivner – til tross for at det er godt og varmt på rommet.

Jeg åpner beltet på buksen hennes.. Trekker den ned over rumpai. nedover lårene. sakte. Hun kjenner pusten min inntil lårene hennes når jeg bøyer meg ned for å trekke buksa og strømpene av henne.. Du hører når jeg slipper buksa i gulvet..

Uten å ta på henne løsner jeg på bh'en. trekker den av henne. Hun kjenner kriblingene komme.

Så er det trusa sin tur. lirker den forsiktig av henne. nedover. Kjenner den delige søte lukten av henne når jeg bøyer meg ned. lukter at hun er nyvasket og kåt.

Jeg fører henne mot senga - legger henne på magen oppå dynene.

Hun har fortsatt skjerfet bundet over øynene når hun hører jeg kler av meg. Slik som du hører det hører hun plagg for plagg falle til gulvet. Sakte..

Så hører og føler hun at jeg kommer oppi senga til henne. legger meg over henne - men uten å legge meg oppå henne - bare nært nok til at hun kjenner varmen fra kroppen min - Hun kjenner at ereksjonen min så vidt berører rumpeskalken hennes..

 

Jeg tar bort håret fra nakken hennes og kysser henne.. Småbiter henne i nakken og på halsen - suger litt på den venstre øreflippen hennes..

Du hører hun ynker seg og puster tyngre nå..

Så beveger jeg meg nedover henne med munnen min.

Ned langs ryggraden hennes.

Fortsatt kysser, biter og slikker jeg henne. leker med tunga. sakte nedover.

Helt ned til korsryggen. så litt utover langs hoftene hennes.. Først ut mot den høyre siden hennes, så inn til midten igjen og ut til venstre. leker med rumpa hennes. kysser, biter lett, leker med tunga.

Fra utsiden og innover mot sprekken hennes.

Så nedover.

Hun sprer beina for at jeg skal komme bedre til.

Jeg kjenner at hun er kåt. kan se at hun er nybarbert - og våt.

Til hennes store frustrasjon kryper jeg videre nedover..

Ned langs låret hennes.. Først helt øverst.. så nært så nært. så nedover langs innsiden av låret.

Sakte...

Ned til knehasen. kiler henne med tunga...

Nedover langs leggen hennes.

Finner akillessenen hennes. leker med raske bevegelser med tungespissen som om den var klitorisen hennes.

Så over til den høyre foten hennes.

Først leggen.

Tar meg god tid.. Delig å kjenne varmen fra kroppen hennes.. lukten. den myke huden.

Du hører klart stønnene hun kommer med nå..

Jobber meg oppover. innsiden av låret igjen..

Sakte. oppover og oppover..

Nesten fremme nå..

Hun vrir på seg.. prøver å flytte henne slik at jeg kan slikke henne.. tilfredsstille henne..

Men jeg tar meg god tid selv om hun formlig forsøker å presse henne innpå tunga mi. presser henne ned i sengen igjen.

Slikker henne overalt der ned - utenom akkurat "der". bruker god tid....

Nå hører du at hun puster hun ukontrollert tungt.. Hun biter i puta. nesten skriker at jeg skal slikke henne..

Men nei! Nå snur jeg henne rundt på ryggen. Hun er fortsatt med bind foran øynene.. Jeg legger meg over henne.. Vi kjenner begge at vi er vannvittig kåte.. Hun kjenner ereksjonen min liggende hard og varm mot magen hennes.. Hun kjenner at hun vil ha meg inni henne. Hun presser underlivet ditt mot meg. lokker meg. klemmer meg fast med armene hennes. med hendene.. klemmer beina hennes rundt meg. holder meg deilig fast. Hun presser meg ned mot henne.

Hun kjenner pusten min mot leppene hennes. så leppene mot leppene. kysser henne.. Først forsiktig. prøvende. smaker. bruker tungespissen langs leppene hennes.

Hun forsøker å få mer kontroll og tar tak i hodet mitt for å kysse meg. jeg tar armene hennes og flytter dem over hodet hennes. under puta - og der skal de ligge!

Du hører at hun puster kortere og kortere. opphisset.

Jeg flytter meg av henne.. Hun registrerer at jeg flytter meg i senga. så kjenner hun på nytt noe mot leppene hennes.. noe varmt. mykt og hardt samtidig. Hun skjønner at det er pikken min jeg har lagt inntil leppene hennes. Hun forsøker å gape over men jeg griper håret hennes og holder hodet ned mot senga. Hun får bare lov til å kjenne med tungespissen. Hun kjenner kåte dråper dryppe ut fra meg. Hun leker med tunga nedover skaftet. forsøker å bli kjent med den. forsøker å danne et bilde. men så flytter jeg meg igjen.

Plutselig er munnen min på brystet hennes. det venstre.. Hun kjenner jeg nærmer meg brystvorta di som står rett opp i forventning..

jeg beveger tunga mi ertende rundt uten å komme borti.

Hun kjenner Hun skjelver.. får frysninger nedover ryggen.. Du hører hun stønner.. høyt..

Uten å røre knoppen hennes flytter jeg sakte munnen over til det høyre brystet. gjentar behandlingen. slikker den myke huden hennes lett med tungespissen.. Så masserer jeg brystet hennes med tunga mi.

Så endelig kjenner hun tungespissen min så vidt berøre brystvorta hennes. frysningene hennes tiltar i styrke. all hennes fokus er på den høyre brystvorta.

Jeg gir henne ett lett strøk med tungespissen før jeg trekker meg bort. Hun har mest lyst til å skrike at jeg skal ta henne.. tilfredsstille henne før hun blir gal.

Plutselig uten forvarsel kjenner hun at jeg klyper, litt hardt, i begge brystvortene samtidig. men bare i ett lite sekund.

Hun skriker og holder på å rive puta hun har hendene under i stykker. Hun trodde ikke det var mulig å bli så kåt. jeg lar henne ligge noen sekunder for å kjenne på kåtskapen..

Så igjen uten forvarsel kjenner hun munnen min om den venstre brystvorta di. endelig tenker hun, men så går det opp for henne at hun nå bare blir enda kåtere.. Hun kjenner saftene renne ut av henne. kroppen hennes skriker etter å bli tilfredsstilt.. trenger en orgasme. nå!!

Jeg flytter fokuset over til det høyre brystet. småbiter litt i brystvorta di samtidig som jeg masserer det venstre med hånda mi..

Hun skyter brystet frem.. presser brystene hennes mot meg. men det er da jeg slipper dem begge og lar munnen min vandre nedover magen hennes.

Ned til navlen. videre nedover mot hoftekammen.. Kiler henne med tunga. slikker henne..

Jeg flytter meg i senga igjen. mellom beina hennes denne gangen.. og hun sprer dem mer enn villig.. alt hun kan tenke på nå er at jeg skal tilfredsstille henne..

Jeg legger meg godt til rette. armene under lårene hennes og munnen i rett posisjon.

Nå kan jeg se at hun på alvor er så kåt at hun holder på å eksplodere. kjønnet ditt er hovent og rødt.. det renner kåte safter ut av henne. deilig lukt. har lyst til å smake.. men ikke enda.

Først må vi se om vi kan hisse henne enda mer opp!

Jeg bruker munnen min på henne, men fortsatt ikke "der". men jeg nærmer meg. nedover innsiden.. Der hvor lårene møter skrittet ditt. slikker henne der.. På den høyre siden først.

Så låret hennes. Nyter den myke huden hun har på innsiden av lårene..

Nå hører du på pusten hennes at hun er hinsides virkeligheten.. det eneste hun tenker på er hvor jeg har tunga mi. Hun kjenner hver millimeter jeg flytter på den. Hun kjenner jeg nærmer meg igjen.. "slikk meg nå!!!" skriker hun.. men ikke enda..

Jeg beveger tunga mi oppover like ved kjønnsleppene hennes. nesten borti. helt opp til en liten centimeter over klitorisen hennes..

Så ned på andre siden.. Like ved kjønnsleppene hennes uten å komme borti.

Hun kjenner pusten min mot dem. Hun skrever med beina for at jeg skal komme lett til. kjønnet hennes er åpent som en sprunget rose.

roper på oppmerksomhet. på å bli tilfredsstilt. bli slikket. bli knullet.

Så... Så kjenner hun pusten min like over klitorisen hennes. Hun har ikke kjent den så tydelig før så nå vet hun at munnen min bare er millimeter over..

Jeg stikker tungespissen min forsiktig ut. så vidt borti klitten hennes og hele hun skjelver. endelig tenker hun..!!

Jeg slikker henne fjærlett over klitorisen noen ganger. og beveger tunga, fortsatt fjærlett, nedover kjønnsleppene hennes..

Smaker henne - hun smaker godt!

Presser tunga prøvende inn i åpningen hennes.. Så litt hardere. tungespissen min masserer åpningen hennes.. den kommer like innenfor...

Så oppover til klitten hennes igjen, men fastere denne gangen.

Endelig får klitorisen den oppmerksomheten den trenger..

Hu hører henne åle seg rundt oppå dyna..

Ryggen hennes står i bue.

Pusten hennes er helt ukontrollert når jeg samtidig putter to fingre inni henne..

De sklir lett inn for hun er rennende våt..

Fingrene mine finner g-punktet hennes.

Fører fingrene mine ut og inn. masserer g-punktet.. Slikker og suger på klitten hennes..

Først sakte.. Inn..... ut........inn........ut.......inn......... Du hører de våte lydene som kommer når jeg fingerpuler henne…

Så merker jeg at hun ikke har sjanse til å holde igjen så jeg øker tempoet.. Fingrene går raskere og raskere. puler henne med fingrene.. Masserer g-punktet hennes.. slikker og suger henne mer og mer intenst..

Hun kjenner og du hører at hun er i ferd med å komme.. Kjenner det helt fra tærne. oppover beina og langt inn i ryggraden..

Jeg slikker henne mer og mer intenst. bruker fingrene raskere og raskere...

Nå har pusten hennes gått over til skriking..

Vil du høre slutten også? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnelsen på slutten av historien:

 

 

 

Endelig - der kommer den etterlengtede orgasmen.. Hun kjenner denne blir sterk. sterkere enn hun har kommet på lenge.. Hun er hinsides alt annen enn orgasmen..

Der - der kom den!! Du hører at hun skriker… hele kroppen hennes står i en bue.. Hendene hennes har kommet frem fra puta og hun presser hodet mitt mot kjønnet ditt. vil at jeg skal fortsette og at denne orgasmen aldri skal slutte..

Og akkurat når hun er på høyden kryper jeg raskt over henne. fører den knallharde, store, bankende pikken min inn i henne i ett langt støt..

Helt til bunns.

Hun føler det som om hun er i ferd med å eksplodere når fitta hennes som har krampeaktige sammentrekninger plutselig blir utvidet..

Og orgasmen hennes får en ny høyde..

Hun klemmer beina sine desperat rundt meg. holder meg fast.. Presser meg dypt inn i henne..

Hun holder rundt meg.. Du hører orgasmen rir henne...Hun skjelver fortsatt mens orgasmen ebber ut og jeg tar forsiktig av henne skjerfet…

Jeg lar henne få ligge noen minutter for å hente seg inn igjen.. med den varme harde pikken min fortsatt langt inni henne… Jeg begynner forsiktig å bevege meg igjen… for å vekke henne.. gjøre henne klar igjen, for nå er det hennes tur å tilfredsstille meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...