Gå til innhold

Nettopp blitt cuckold - overraskende reaksjon


Benny

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Mitt første innlegg på forumet. Kort fortalt er jeg en mann på 40 med jevnaldrende kone. Hun er slank og flott med lange bein, typisk kvinne som mange vil snu seg etter hvis hun går i tettsittende skjørt eller kjole. Vi har levd lenge sammen i harmonisk ekteskap, og kan snakke åpent med hverandre. For et drøyt år siden avslørte jeg fantasien min om at jeg vil tenne på at hun finner seg en annen mann. Hun respekterte ønsket, men har vært svært klar på at dette overhodet ikke er noe hun ønsker eller vil klare å gjennomføre. Likefullt ser frøet ut til å være sådd, idet min kone forleden fortalte at hun nylig har funnet en elsker som gir henne voldsomt begjær. Hun vil fortsette å treffe ham, men har presisert at det ikke er noen fare for vårt forhold siden hun elsker meg skyhøyt. Må innrømme at hennes overraskende fortelling var et kraftig slag i mellomgulvet som resulterte i støkk i magen og sorg (men selvsagt intet sinne). Siste tiden har vi snakket masse sammen. Resultatet er at vi er kommet enda nærmere enn før. Forholdet er kort sagt fantastisk. Vi er dessuten enige om at hun skal treffe elskeren flere ganger.

 

Og så over til bakgrunnen for at jeg skriver: Cuckoldfantasien har lenge tent meg enormt, men nå som den er gjennomført har tenningen plutselig forsvunnet som dugg for solen. Siste 4 dager har det vært tilnærmet dødt der nede. Jeg er selvsagt bekymret og lurer på om andre har opplevd lignende erfaringer? Er det kun nybegynnernerver?

 

PS: Jeg er sikker på at jeg ønsker dette livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Basert på det du skriver er det lett å tenke seg at dere ikke har vært tilstrekkelig sammen om dette. Det å involvere andre i sexlivet sitt krever voldsom tillit, uendelig tett og åpen dialog dere imellom, som par. Lenge før dere i det hele tatt vurderer å søke/kontakte den/de som skal delta sammen med dere. Tror vi. Det kan se ut som om det mangler litt her, igjen - kun basert på hva du skriver. Din reaksjon på hennes valg er muligens årsaken til at du nå mangler tenning. Kanskje nettopp fordi dere ikke har gått (hånd-i-hånd) sammen på veien fram dit. Vet ikke.

Endret av Krydderpar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Enig med alt det BRGBD skriver. Det er stor forskjell på å fantasere om å dele din kvinne med noen og å faktisk gjøre det. Tillit og tett og åpen kommunikasjon på veien fram mot realiseringen var avgjørende viktig for oss slik at vi sammen kunne bygge opp spenningen og kåtheten fram mot det avgjørende øyeblikket det er at man inviterer en mann inn for å dele henne. Vi ønsket også å dele henne som i en trekant i starten - nettopp for å føle oss fram sammen for å finne ut hvordan reaksjonene våre var etter at point of no return var passert. For det er jo faktisk et slikt punkt - når man først har latt en annen mann trenge inn i fruen med begges tillatelse, er det ingen vei tilbake. Man må derfor være helt sikre på at man vil krysse denne grensen sammen. Og man må som mann være så raus at man ikke legger evt "skyld" for at man reagerer negativt på hennes nytelse av en fremmed på henne. Jeg opplevde at egen kone agerte litt annerledes med bull enn med meg og ble først litt satt ut av at hun viste sååå sterke drifter og ble mer dyrisk. Men jeg bekreftet hele tiden med blikk og signaler at jeg var tent og ønsket at hun fortsatte å for seg. Poenget er jo at man på forhånd ikke VET hvor verken hun eller han vil reagere. Som Nils Arne Eggen en gang uttalte: Man kan ikke trene på å være i Champions League - man må VÆRE der for å oppleve hvordan det er.

 

Så rådet er: Dette er ikke noe man skal rushe inn i.

 

Opplevde selv at først måtte fantasien presenteres for fruen - som ikke kunne tro det var sant og heller ikke var interessert. Men frøet var sådd, og ved gjentagne hviskninger i øret mens vi hadde sex om hvor deilig det ville være om også en annen mann kunne delta, bli kåt på henne, slikke og knulle henne osv ble hun etterhvert mer og mer lysten på å høre meg fantaser og tente merkbart på historiene. Hun merket også at jeg tente like mye og dermed var vi inne i en deilig, god sirkel.

Likevel understreket hun at fantasi var fantasi og at det ikke var aktuelt å virkeliggjøre disse.

Men min iherdighet og forsikring om at dette bare MÅTTE jeg få oppleve dette førte i neste omgang til at vi sammen gikk på nettet for å prøve chatte med en mulig kandidat.

Mange følte seg selvsagt kallet og villige, men de fleste var akk så utrolig "turn-off" for henne. Kåte runkere uten takt og tone, og hun ga derfor opp chattingen.

Jeg ville jo ikke oppgi min drøm, så det endte med at jeg fortsatte chattingen (var jo svært opphissende for meg å chatte med menn alene (som presumptivt skulle få knulle min egen kone) for å finne en egnet "kandidat" som jeg kunne be min kone om å delta i chat med. Jeg kjenner henne så godt at jeg vet hva hun ser etter i en intimkamerat, og klarte å finne flere kandidater som vi både møtte og deretter gikk hele veien med. Vi har bare deilige erfaringer og gode minner fra våre møter som etter noen trekant-treff også har vært "utlån" hvor hun har møtt bull alene. Men da har bekjentskapene utviklet seg til at man "kjenner" hverandre og er trygg i settingen også alene.

Når jeg skriver "kjenner" i anførselstegn, så mener jeg at man jo ikke kjenner fremmede menn man møter fra nettet. Hvem er de egentlig? Vi har brukt dette som krydder i hverdagen og bare hatt noen få treff pr år. Vi har satset på trygge, gifte menn som søker noe ekstra som de ikke får hjemme (man er topp interessert i diskresjon) og dette er menn som bor langt unna og reiser ifm jobb, så treff planlegges og forberedes og man nyter deilig spenning fram til treffdato. Man omgås derfor ikke i nærmiljøet og risikerer ikke å treffe hele familien i kassakøen på Rema... Andre vil ha enklere tilgang til hyppigere treff, så det blir jo opp til deres egen smak og behag - og behov:-)

Dersom man virkelig ønsker dette kan det være lurt å forberede seg på å ta den tiden som trengs, men gevinsten i enden av løpet er verdt innsatsen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...