mørkmann Skrevet 16. november 2017 Share Skrevet 16. november 2017 Hei, Jeg søker etter damer og par som har lyst å treffe en seriøs, kjekk, mørk mann på 30 år med grovt utstyr. Jeg holder til i Oslo, men reiser mye i jobben. Jeg liker å domminere, men kan også vurdere å bli domminert selv om det finnes noen som liker det:) Jeg er ikke fremmed for eget kjønn om mannen er bi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par på utkikk Skrevet 16. november 2017 Share Skrevet 16. november 2017 Kunne sikkert vært noe for kona, men reiser du nordover da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørkmann Skrevet 17. november 2017 Forfatter Share Skrevet 17. november 2017 Jeg reiser mye rundt jeg, også nord-over. Send meg en Pm om hvor i landet dere er så kanskje vi kan få til noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørkmann Skrevet 30. november 2017 Forfatter Share Skrevet 30. november 2017 ja, det hender at jeg reiser nordover. Send meg en PM om hvor i Nord dere er da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.