megogdeg Skrevet 29. juni 2011 Share Skrevet 29. juni 2011 Kontakt med seriøse voksne par og enslige av begge kjønn ønskes. Det er meget mulig at jeg er på feil sted med min forspørsel, og har aldri tidligere forsøkt noget lignende. Min tanke om at dele min venn med andre er ikke ny, men har kun vært prøvet med to venninder tidligere, til stor fornøyelse for oss alle. Min venn kjenner ikke til denne forespørsel, og skal ikke vite dette før han eventuelt må. Les min profil - jeg har mye - altfor mye tid og er glad i at skrive. Håper på svar men forventer ikke så mye. Jeg har levd et langt liv og er ikke ukjent med hva der bor i oss mennesker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marekyiang Skrevet 27. august 2011 Share Skrevet 27. august 2011 jeg bor i Stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond1234 Skrevet 6. oktober 2011 Share Skrevet 6. oktober 2011 Hei. Kan du sende meg en melding så jeg får høre mere av hav du ønsker/forventer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.