Gå til innhold

Naboparret


jetstile

Anbefalte innlegg

For noen måneder siden flyttet det inn et nytt par i nabolaget vårt, Han i 30 årene atletisk høy og mørk mens hun var endel år yngre en han, ca 1,75 høy slank, lage ben små faste pupper og mørkt hår.

Parret var ganske så trivelig men merket de hadde en litt ovenfra og ned holdning mot oss som bodde der fra før.

 

En dag var Christina som hun heter ute i hagen og jobbet litt og jeg kunne ikke la være å kikke på henne der hun jobbet i trang shorts og topp, må jo innrømme at hun var pen å se til. Jeg bestemte meg for å gå bort dit bare for å spørre om noe men sannheten var jo at jeg ville få se litt bedre på den vakre dama.

 

Christina som hun heter smilte til meg når jeg kom bort.

C: Hei hei kan jeg hjelpe deg med noe?

Jeg: Ja jeg skulle gjerne ha lånt en hekkesaks for å klippe hekken litt.

C: Jasså så rart pga hekken din ble jo klippet i går, det var ikke noe annet du lurte på?

J: Ehh nei tror ikke det.

C: Jasså så hun streng, jeg har lagt merke til at du driv å ser på meg hele tiden siden vi flytta inn her. Liker du det du ser??

J: Ehh var ikke sånn ment, føler ikke at jeg har sett så mye på deg, Jeg rødmet ble flau og greide nestenikke å si noen ting. Var meget pinlig, men likevel litt opphissende den strenge nedlatende holdningen hun snakket til meg på.

Hun lente seg fram og hvisket meg i øret " Din gamle gris, liker å se på på meg, tenker du hadde likt å knullet meg , men det kommer aldri til å skje.

Jeg rødmet enda mer og kjente pikken min vokse.

C: Seder ja, den lille fillepikken din vokser også bittelitt, så du liker kanskje å bli snakket stygt til din gris?

J: Ehh nja vet ikke jeg

C: Ser slik ut din ekkling, kanskje jeg og mannen min Mads kan bruke deg til noe fornuftig?

J: Hva da?

C: Til det du egentlig er, en liten slavetøs!!

Jeg kjente det boblet inni meg, er jo slikt jeg hadde drømt om lenge å være.

Hun tok tak i øret mit og dro meg med inn før jeg fikk sagt noe.

Christina roper inn til Mads , Kjære se hva jeg har skaffet en liten fjott som kan hjelpe oss litt.

Mads: Hei elskling, nei så bra, tror du han kan gjøre noe fornuftig da?

C: Ja vi får jo håpe det. NED PÅ KNE lille slavetøs, det er på gulvet du hører hjemme.

hun dro meg i øret så jeg havnet på gulvet.

Sitt der sa hun, Hun og Mads satt seg i sofaen og så stygt på meg.

Mads:Fra nå av eier vi deg, du gjør det vi sier.

Jeg Ehh ok, men... IKKE noe men vi er dine sjefer er det forstått!!!??

Jeg : Ok

Mads:Fint

De begynner å skysse og beføle hverandre , småflirer av meg.

C: Du hadde likt det var du som hadde fått kysset meg hadde du ikke?

J: Jo må si det

C: Synd for det får du aldri lov til du er ikke verdig slikt.

Mads tar av henne toppen og begynner å kna og sutte på de deilige puppene hennes, de ser på meg og flirer.

C:Hmm jeg tror jeg må på toalettet, Slavetøs bli med mef\g sier hun og reiser seg opp tar tak i håret mitt og drar meg med inn på toalettet og slenger meg i bakken. Hun stiller seg skrevs over meg og drar tusa til siden og sier, Lyst til å kjenne saftene mine din slavetøs??? Uten å vente på svar begynner hun å pisse på meg. ÅPNE DEN STYGGE KJEFTEN DIN sier hun strengt. Jeg gjør som hun sier og kjenner det varme pisset renne ned i munnen min.

C: Så flink tøs du er. svelg saftene mine.

Jeg prøver å svelge unna men masse renner på utsiden og jeg blir våt av piss på klærne og i håret.

C:Æsj så ekkel du er med stinkluktende piss over hele deg, jeg tror jeg må vakse deg.

Hun tar tak i meg og dytter hode ned i toalettskålen og trekker ned, jeg kenner det kalde vannet sprute over hodet mitt.

C: Hahha nå er du ren og pen din gris, nå går jeg ut og koser meg litt med Mads så får du tørke opp pisset på gulvet med den kluten der, Og gjør en god jobb skal ikke være en våt flekk igjen, er det forstått??

Hun går ut og jeg finner en klut å tørker opp pisset på gulvet.

Når jeg kommer ut i stuen sitt Christian og Mads og småkysser.

Mads: Så slavetøsen har fått seg litt drikke hører jeg ? haha, tenker du likte det ja. Nå kan du komme bort til meg å hjelp meg litt. Christiana skal suge kuken min så jeg vil at du skal hjelpe henne litt med å ta av buskene mine.

Jeg blir litt satt ut men gjør som han sier og sett meg på kne foran han og tar opp beltet drar ned buksa og boksershortsen,, fram dukke det opp en stor halvspikk som er minst dobbelt så stor som min rett foran ansiktet på meg. Christina tar tak i kuken hans og smårunker den. Se på den deilige kuken jeg nå skal suge rett foran ansiket på deg. Så begynner hun å suge pikken hans stor, slikker på kukhodet hans mens hun ser meg inn i øynene.

C: Du skulle likt å gjøre dette du og?

J. Ja jeg hadde det.

Det kan vi ordne sier Mads og tar tak i håret mitt, Sug pikken min din gris og prsser hodet mitt ned mot pikken hans. jeg åpnet munnen og får pikken kjørt ned i halsen min.

Hahha liten homo gis er du også din kødd, sug og slikk ballene mine.

Jeg gjør som han sier og suger den store kuke hans mens Chistina ser på og kyssser han. Ser ut som vi har funnet en liten flink slavtetøs, Suger han godt Mads?

Mads: helt og til å være en tulling.

Flytt deg nå har du sugd nok. Nå skal jeg pule dama mi mens du ser på.

hun sett seg over han og begynner å ri han med ryggen til meg, jeg ser kuken hans glir inn og ut av fitta hennes mens hun stønner, Åhh Mads du er så god, for en delig pikk du har,

Kom igjen slik tærene hans mens han puler meg.

Jeg legger meg ned på gulvet og slikker hans tær mens de puler hardt og intens.

Flink gutt du er slavetøs sier han.

Nå vil jeg bli tatt bakfra sier Christina. Hun stiller seg på alle 4 og han kjører pikken hard inne henne mens hun igjen stirrer meg i øynene.

Slik kan du aldri tilfredstille en kvinne din tøs, Åhh gud for en deilig pikk du har Mads , Åhhhh ta meg hardt gud jeg kooooommmer skriker hun ååhhhhhhhhhhhh det går for meg.!!!!!!

Mads grynter og og er i ferd med å komme han og.

Kom hit din gris, og åpne kjeften din så skal du få smake spermen min. Jeg gjør som han sier og han drar pikken ut av Christina og spruter en svar lading med sperm ut over hele ansiktet mitt.

Svelg alt sider han.

Jeg prøver men brekker meg litt men også veldig opphissende.

 

Så nå kan du gå, vi har ikke bruk for deg mer idag. men vi tar kontakt senere når vi har bruk for deg.

Jeg går hjemover full av piss og sperm, men lykkelig og en stiv pikk jeg må runke med en gang jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...