Gå til innhold

Hytteturen Del 2


jetstile

Anbefalte innlegg

(Hytteturen del 1 ligger på Cuckens Historier)

 

Så du vil se på når kona di for pikk? sa Andreas. Jeg snudde meg bort og så ned, Svar han da sa Maren.

Eh ja jeg vil nok det.

Ok flytt deg og sett deg på gulvet sa han og røsket tak i meg og dytta meg ned på gulvet mens han la seg ved siden av henne og begynte å kysse henne heftig. Hørte smatinga og hun stønnet lett , strøk han over håret , Tungene deres lekte, mens jeg satt på gulvet.

Gjør noe fornuftig å hjelp til litt sa han, Hjelp henne av med Bh-en. Maren snudde seg med ryggen mot meg og beordtet meg til å fjerne bh-en. Jeg gjorde som de sa. Flink gutt sa han mens hun la seg ned ved siden av han og begynte å kysse igjen og han knadde hennes deilige bryster. Skulle ønske det var deg så Andreas? Ja, kan jeg ta litt på henne?

Nei det kan du ikke sa Andras mens han begynte å kysse hennes bryster, De smaker godt og er faste å fine, synd du er ferdig med å ta på dem sa han mens han flirte.

Hun stønnet lett da han begynte å fingre henne lett, Mhh du gjør meg så kåt sa hun.

Han trakk ut fingrene og sa til meg lukt på fittesafta til kona de mens han trykte fingrene sine opp i ansiktet mitt.

Det er det nærmeste du kommer kona de så lenge jeg er her sa han.

Hva vil du hun skal gjøre med meg nå sa han?

Ehh, vet ikke

Så tafatt du er vey du ingenting din tulling? Vil du at hun skal suge meg??

Ehh ja det kan hun godt gjøre.

Han la seg til og hun reiv av han underbuksa og tok dyna over seg så jeg ikke kunne se.

Åhh hun suger så godt sa han med ett smil rundt munnen.

Og der sitt du og ikke engang får sett at kona de suger en annen mann sier han mens han stønner og jeg hører smattinga hennes under dyna.

Lyst til å se?

jahh takk sier jeg.

Han tar vekk dyna og jeg ser henne suger en pikk som er mye større en min. Hun ser på meg og smiler, lar tunga gli over kukhodet hans.

Kom nærmere sier hun så du får se litt bedre.

Jeg sett meg i senga, hun ligg mellom bena hans og suger og jeg bare noen få cm fra kuken hans. jeg stryker henne over håret, han klapper til fingrene mine, Fingrene av fatet din tafatte tulling sier han. Hvis du ikke er snill får du gå ut sier hun. Nå suger jeg en kuk som er 100 ganger bedre en din så la me få kose meg uten at du klår.

Ok sier jeg.

Vil du at jeg skal pule dama di nå?

Ja sier jeg

ok legg deg i senga og hold kjeft. Han legger henne ned ved siden av meg og sier gjør noe fornuftig å spre bena hennes så jeg kommer bedre til.

Keg tar tak i benet hennes og sprer de så hun skrever imot han, han legger seg ned og kjører kuken in i henne.

Åhhhhh så godt stønner hun.

Hn liger over henne og støtter kuken in i henne, mens hun stønner. Åhh gud så godt, beste kuken jeg har hatt mhhhhhh, pul meg åhhhhh jah.

Han: Har jeg bedre kuk en mannen din ?

Hun: jahhh åhh de kan ikke sammenlignes å hhhhhhh. pul meg med den store deilige kuken din. Jeg er dinnnnhhh.

Han:Liker hva du ser taffatte tulling?

Jeg: Jaah litt,

Han:Godt for det er mulig du må bli vandt med synet.

Jeg kjenner hele senga beveger seg av hans jukk.

Han: Snu deg så jeg kan ta deg bakfra

Hun snur seg og og stiller seg på alle 4 mens han kjører kuken inn i henne bakfra.

Hun: Åhhhhhh gud så herlig å bli knullet av en riktig kuk Mhhhhhhh pul meg u handsome man åhhhhhhhh. guudd.

Han: se på mannen din mens du sier å mye bedre kuk jeg har.

Hun ser på meg og sier åhh for en deilig kuk, mye bedre en din Åhhhhhhh, mhhhhhh.

Han Åhh det går for meg åhhh, tafatte tulling hvor skal jeg sprute ? svar fort.

Jeg: ehhhh vet ikke

Han : Herregud for en tulling ett enkelt spm og du klarer ikke svare !!!! HVOR SKAL JEG SPRUTE????

Jeg: Ehh på ryggen?

Han Ok var det så vanskelig??? Åhhhhh her kommer det åhhhhh

han sender en stor ladning sperm ut over ryggen hennes.

Han: Vil du gjøre noe fornuftig??

Jeg:Eh ja.

Han: Så sleik spermen min bort fra ryggen hennes.

Jeg. Huff nei det vil jeg ikke.

Han: Du gjør som jeg sier lille tafatte tulling , og tar tak i meg og trykker hodet mitt ned i spermen hans. SLIK!!

Jeg gjør som han sier og slikker i meg hans safter.

Han: Kom igjen alt sammen, U missed a spot.

Jeg slikker opp alt på ryggen hennes brekker meg litt men synes også det er opphissende.

Han: Hahha for en loooser du er , så kom deg ut og legg deg på sofaen i natt keg og kona de skal slappe litt av og da kan ikke du være her.

Jeg: Maren pliz kan ikke vi sove sammen i natt.

Henne: Nei, vennen ikke i natt du får ligge på sofaen og høre på hva vi gjør. Jeg tror du liker det sa hun og så ned på ståpikken min.

Han: Kom deg ut!!!

Jeg gikk ut døra og hørte han sa. Lukk døra og husk å lag frokost til oss i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...