Gå til innhold

Hytteturen del 1.


jetstile

Anbefalte innlegg

Jeg er en Cuck, men har ikke fått levd ut min fantasi men min kjære frue, hun er ganske så trofast.

Så denne historien er ren fantasi. Navnene er forandret på.Håper dere synes den er ok. Gi gjerne tilbakemeldinger.

 

Min kone og jeg er begge i begynnelsen av 40 årene. Hun er 1,69, slank, med B-Cup og langt rødt hår, For meg Vedens vakreste.

 

En dag hun kom hjem fra jobb sa hun at vi var invitert på hyttetur av en kompis av hennes far som heter Andreas og som er noen år eldre en oss. Han har en fin jakt hytte oppe ved Sjusjøen som vi ofte selv låner når vi vil trekke oss litt tilbake og kose oss.

 

Helgen nærmet seg og vi gledet oss til turen, vi pakket med oss noen flasker med god Rødvin som vi tenkte vi kunne kose oss med.

Vi hadde avtalt å kjøre opp på fredags ettermiddag og treffe Andreas oppe ved hytta.

På turen opp snakket jeg og Maren om at Andreas burde snart finne seg en ny dame etter han og kona gikk fra hverandre for 3 år siden.

"Hadde han vært ledig før jeg traff deg hadde jeg nok flørta litt med han" sa Maren. " Godt jeg traff deg da" svarte jeg og vi snakket ikke mer om det.

 

Vell framme hadde Andreas disket opp med en herlig middag til oss av selskutt Rådyr. Vi tok fram Rødvinen og koste oss godt.

Da vi var ferdig sa Maren: Nå som Andreas har laget så god middag er det bare rett å rimelig at du tar oppvasken Anton. Jeg ble med en gang satt ut men gjorde som hun sa uten å protestere.

Mens jeg vasket opp hørte jeg dem inne i stua sitte å prate å le.

Da jeg var ferdig gikk jeg ut i stua og så Maren og Andreas satt ved siden av hverandre i 3 seteren, hun skrått inntil han og flite og lo av det han sa. Jeg satt meg rett ovenfor dem i lenestolen da det ikke var plass til meg ved siden av Maren og Andreas. Jeg la merke til at jeg ble litt glemt i samtalen og de 2 kikket mest på hverandre og flirte og lo. Jeg la også merke til de kom begynte å sette seg tettere og tettere samen og at Andres av og til ubemerket strøyk maren litt over lårene. Slik holdt det på en halvtime uten at jeg syntes det var noe å bry seg om, Andreas ville vell gjerne ha en dame å prate med og jeg stolte 100pst på Maren. Etter en tid følte jeg at jeg måtte på do og gikk ut på utsiden for å slå lens. Da jeg kom inn igjen fikk jeg mitt livs sjokk. Der i sofaen satt Maren og klinte med Andreas, jeg hadde gått stille i inn så de hadde ikke hørt meg. Først tenkte jeg å skrike ut å spør hva de holdt på med, men noe holdt meg tilbake. Jeg så Maren og Andreas kline, tungene deres roterte og de sugde på leppene til hverandre. Jeg var paralysert av synet og kjente det kribblet i pikken min. Maren sudde seg og så meg stå der.

Maren: Sorry men jeg måtte bare, Andreas har ikke hatt dame på 5 år og synes synd på han, men siden du ikke stoppet meg så tror ikke jeg du gjorde noe av det heller sa hun og smilte. Det var jo ett snev av sannhet i det hun sa for jeg må innrømme det var opphissende å se på men det torde jeg ikke si høyt.

Jeg satt meg ned og så på min kone som holdt rundt Andreas som sa "du er heldig som har en så vakker kone, og hun er utrolig flink til å kysse. Maren flirte og sa "Andreas er litt ensom og vil gjerne snakke litt privat med meg så vi går inn på soverommet for å snakke litt hvis det er ok for deg, jeg lover det skal ikke skje noe".

Ok det går nok bra sa jeg men ikke gjør noe vær så snill.

Maren Jada ta det med ro, jeg elsker jo deg. Så gikk de inn på soverommet tett i tett, lukket og låste døren.

Jeg hørte de begynte å snakke sammen men hva de sa fikk jeg ikke med meg.

Etter litt hørte jeg noe som lignet kysselyder og noe som hørtes ut som de kledde av seg. Jeg må innrømme jeg ble sprengkåt av tanken og listet meg bort til døra for å høre bedre.

Jeg hørte Andreas småstønne og han sa "åhhh du suger så godt, Liker du pikken min?"

Maren:Jahhh den smaker godt å er stor.

Andreas: Er den større en Anton sin?

Maren:Ehh jaaa, det skal ikke så mye til. Og begge flirte hørte jeg .

Andreas: Han er litt tafatt han typen din, godt du kan få deg ett skikkelig mannfolk nå.

Maren Fins, ja han er jo det da.

La meg smake på musa de sa Andras og jeg hørte de skiftet stilling og at han begynte å sleike musa til Maren.

Ahhh så deilig tunge du har Andras, slik meg godt ååhh jaaa, skulle ønske Anton var like flink, Jahhh knull meg med tunga.

Jeg ble så kåt av å høre på den at jeg fikk ståpikk og dro ned buksa for å ronke, her lå den jeg elsket å har seg med en litt eldre fyr og jeg må stå på utsiden av å høre på. Gid så opphissende det var.

Åhh Andreas du er så god. Vær så snill knull meg sa Maren.

Jeg hørte han la seg til og små knirkelyder kom fra soverommet. Åhh for en deilig fitte du har, sa Andras.

Knirkelydene ble høyere og høyere og takten gikk fortere og fortere. Hmmmmm så godt , Andreas Åhhhh knull meg, slik jaaaa, åhhhh guuuuuud jahhhha, kuken din er så goooooooo`.

Bedre en fjotten der inne hørte jeg Andras si. Jaahhh det kan man trykt si sa Maren.

Åhhhh kjør pikken din langt opp i musa mi jahhhhh det går for meg Andras åjaaaaa, hører jeg Maren skrike Åhhjaaaaaa. Det er sååååågoooodt!!,

Åh det går for meg og din tøs, jeg kooooommmmmmmmer åggggghhhhhhhhhh så deeelig .

Så blir det stille en liten stund og jeg hører Andras reiser seg og er på vei ut. Jeg løper stille bort til stolen og setter meg før han får åpnet døren.

Han kommer ut helt naken og jeg ser pikken hans glinser av fittesafta til Maren, han er småsvett og smiler til meg og sier. Sånn da har kona de fått pikk, skal si hun var som ett dyr i senga. skulle ikke tro hun hadde fått pikk på år og dag. Jeg må dusje litt så du kan på inn til henne imens å snakke litt før jeg kommer tilbake.

Han gikk i dusjen og jeg gitt in på soverommet.

Der lå Maren nypult av en annen man, min kjære kone som jeg elsket.

Maren: Hei elskling, er du sjalu nå?

Meg: Ja litt men det gjorde meg kåt å høre på dere. Jeg la meg ved siden av henne og kysset henne og strøyk henne over håret. Var det godt? Ja Anton det beste knullet jeg noen gang har fått, Likte du å høre på oss?

Ja jeg gjorde det, sa jeg mens jeg la meg tett inntil henne og ville kysse henne mer. Nei ikke nå sa hun, Ikveld og natt er jeg Andreas sin dame og du får ikke lov til å kysse meg. Det gjorde meg enda kåtere, Åhh Maren plz.

NEI, bare ligg der og ronk litt du vennen.

Var han bedre en meg?

Ja han var det.

Har han større pikk en meg?

Ja det vet du kjære.

Hvor sprutet han?

På magen min, Vil du se?

Jaaaahh

S dro hun vekk dyna og jeg så den deilige spermen hans på magen hennes som lå der å glinset.

Åhh jeg elsker deg.

Og jeg gjør også det sa hun.

Kan jeg se på neste gang dere puler spurte jeg.

Det får du spørre Andras om, for meg er det helt ok men det er ikke opp til meg, er ikke sikkert han vil ha tilskure.

Så kom Andreas inn på soverommet nydusja med ett stor flir rundt munnen. ligg du her og beundrer spermen min din tulling?

Eh ja sa jeg.

Anton har noe å spørre deg om sa Maren.

Spør ivei du tafatte man.

Ehh kan jeg se på når du har sex med kona mi?

 

Fortsettelse følger(kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...