Gå til innhold

Hvordan få kona med på leken


jetstile

Anbefalte innlegg

Jeg er en cuckold og drømmen er å se min vakre frue bli knullet av en annen mann.

Jeg har vært åpen om dette for henne i mange år og hintet at hun bør finne seg en elsker men hun er urokkelig, jeg er og blir hennes store kjærlighet og en annen man å knulle er helt uaktuelt.

Hun teaser meg av og til med at hun har rota og funnet en annen men det er bare tull men det tenner meg.

Hvirdan skal jeg få henne på bedre tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Det er ikke så lett å endre hva andre mennesker tenner på og har lyst til dessverre. Det eneste du egentlig kan gjøre er å være ærlig med henne om hva du liker og hva du drømmer om. Du kan eksempelvis si at hun selvfølgelig selv skal bestemme om hun vil gjøre noe sånn, men at du hadde satt veldig pris på om dere roleplaya litt og sånn slik at du fikk utløp for det. Hvis du klarer å få henne til å bli helt komfortabel med kinken i form av roleplay, så kan det kanskje være lettere for henne å prøve i virkeligheten også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...