idma Skrevet 11. oktober 2017 Share Skrevet 11. oktober 2017 Hei! Jeg er en jente i alderen 23, som søker en mann i alderen 23-35 år for et deilig knull! Jeg har kjæreste og dette er noe vi begge to tenner på, at jeg skal bli pult mens han er et annet sted, så han kan komme hjem igjen til ei som er "brukt". Det vil bli filming, bilder ol til privatbruk for meg og samboeren. Så blir det noen snapper for å tease samboeren min mens jeg blir pult. Vi bor i Buskerud og vil helst ha en som ikke bor i nærheten. Du bør være slank og veltrent (ihvertfall slank) og ha litt størrelse på utstyret ditt Jeg er slank og trent selv så derfor jeg søker dette siden det er det jeg tenner på. Må planlegge når dette skal skje og hvor så send en melding om du møter kravene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweeetman Skrevet 12. oktober 2017 Share Skrevet 12. oktober 2017 Gjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diddyboy1 Skrevet 17. oktober 2017 Share Skrevet 17. oktober 2017 Hei :-) kjente jeg ble kåt bare lese annonsen deres ;-) er en mann på 32 , Norsk, slank/trent med stor sexlyst å glaf i sex med andres damer ;-) blir gjerne bedre kjent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukermann Skrevet 21. oktober 2017 Share Skrevet 21. oktober 2017 Perfekt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabostjerna Skrevet 25. oktober 2017 Share Skrevet 25. oktober 2017 Hei! Jeg er en jente i alderen 23, som søker en mann i alderen 23-35 år for et deilig knull! Jeg har kjæreste og dette er noe vi begge to tenner på, at jeg skal bli pult mens han er et annet sted, så han kan komme hjem igjen til ei som er "brukt". Det vil bli filming, bilder ol til privatbruk for meg og samboeren. Så blir det noen snapper for å tease samboeren min mens jeg blir pult. Vi bor i Buskerud og vil helst ha en som ikke bor i nærheten. Du bør være slank og veltrent (ihvertfall slank) og ha litt størrelse på utstyret ditt Jeg er slank og trent selv så derfor jeg søker dette siden det er det jeg tenner på. Må planlegge når dette skal skje og hvor så send en melding om du møter kravene Dette hørtes veldig spennde ut jeg møter kravene og jobber i Buskerud 2uker til send gjerne en mld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.