Jens Skrevet 12. november 2009 Share Skrevet 12. november 2009 :)Det er selvfølgelig veldig privat og fortrolig det som omhanldles av forumet her, men på den annen siden er det nok viktig at "lidelsesfeller", kan møte likesinnede, det gir selvfølgelig et fellesskap, og er det noe vi mennesker liker så er det å være sammen med andre som er lik oss selv. Ikke at vi skal møtes fysisk, så vil det nok være et interssant tema allikevel. ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet 12. november 2009 Forfatter Share Skrevet 12. november 2009 Vel det er vel en grund til at det tok 30 år før jeg fikk sporet opp hva denne legningen går ut på. Som gruppe er vi vel nok ikke mange, men flott iniativ dere har tatt som åpnet denne siden. Pr nå i dette øyeblikk 4 medlemmer og 4 gjester pålogget. 13 medlemmer totalt. men det gjør det selvfølgelig ikke mindre spennende (spenning er vel et ord man må få lov til å bruke i forbindelse med cuckolding) Har mange forvirrende begreper Hvor mye spiller dominans/ydmykelse inn.? Hvor er sjalusien plassert i forhold til cuckold? Swingers har det noe med cuckold å gjøre? Hvis ja, i så fall på hvilken måte. Hvorfor sier hustruene til cockolds ikke: Fantastisk nå kan jeg gjøre alt jeg vil med full tåleranse, en gave til kvinnen. HURRA!!!! Så trenges hjelp til å få belyst andre emner. Ser frem til å høre fra dere. Jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet 13. november 2009 Forfatter Share Skrevet 13. november 2009 Swingers er det en variant for cockolds??? eller en del av det? Jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 13. november 2009 Share Skrevet 13. november 2009 Swinger er vel mer partnerbytte, altså at mannen for ei annen dame, og dama for en annen mann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 14. november 2009 Share Skrevet 14. november 2009 swingers kan også praktiseres i en cuckold setting slik vi har gjort det noen ganger ; Vi går i swingersklubb, fruen tar for seg av alle hun har lyst på, dvs. alle med skikkelig redskap. Jeg cuckolden får ikke røre hverken andre damer eller henne. Kun se på og runke på egenhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet 14. november 2009 Forfatter Share Skrevet 14. november 2009 Har forstått at det er intens heftig å se een kjære hustru bli pult av een annen mann, men jeg forstår ikke hvorfor du ikke venter til du kommer hjem og så tar henne deilig sauset inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest intermezzo41 Skrevet 7. desember 2009 Share Skrevet 7. desember 2009 Et godt initiativ ... for for par/single som synes dette tema er interessant og for å utveksle erfaringer om ... Dette er litt tabu som tema i lunsjen på jobben ... så både det å utveksle erfaringer og knytte mer fysiske kontakter synes jeg er flott. Vi er et lekent par ... som begge har sansen for begge nyanser ... både å "låne bort" jenta ... og selv "låne" en annen jente .... enten til han eller til oss begge. Håper dette blir et åpent forum for begge behov :-) hun&han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Share Skrevet 9. desember 2009 Vel, forumet her er vel ikke preget av fordomsfulle mennesker, og for å holde oss til teamaet Cockys, så har jeg fått forståelsen at dette ikke bare er en ting. Dere har kanskje bare en annen variant (hva det så end skal bety) det viktigste er vel at vi har et sted vi kan diskutere og ytre oss med hver våre særheter, andre synes jo vi er syke, så vi "syke" får trøste og støtte hverandre. Som personer tror jeg ikke vi er sære eller merkelige, det er formenlig en for for legning, og glad er jeg for at det ble dette, og ikke for eks pedofili, som nødvendig vis må bli svært vanskelig å takle, og umulig å utøve hvis man ikke ønsker å være kriminelll og ødelegge andres liv, og det er jo ikke det vi Cockys gjør vel? Jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 9. desember 2009 Share Skrevet 9. desember 2009 Du sier noe der Jens, men det er jo forsåvidt vanskelig å være cocky også. For det er jo ikke lett å overtale dama/kona si til å gjøre noe sånt, de fleste jenter må vel tro at mannen hennes må være helt tullerusk. Mange forhold går nok i vasken pga cocky drømmer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hinata Skrevet 9. desember 2009 Share Skrevet 9. desember 2009 I think I wouldn't mind.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lol69 Skrevet 1. juni 2017 Share Skrevet 1. juni 2017 Hei min hustru har veldig lyst til å få en skikkelig stor neger kuk i seg . Er dette plassen å få det til eller ? ps hun er sinykt deilig har store pupper og slank ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bull&Friends Skrevet 2. juni 2017 Share Skrevet 2. juni 2017 lol69! Hvis du vil bli oppfattet som seriøs og få til treff, bør du starte med å gjøre 2 ting først: 1) Fylle ut litt profiltekst så folk får litt inntrykk av hvem du og kona di er og hva dere søker 2) Poste et par anonyme bilder av hun/dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.