Gå til innhold

Diskusjonsforum


Jens

Anbefalte innlegg

:)Det er selvfølgelig veldig privat og fortrolig det som omhanldles av forumet her, men på den annen siden er det nok viktig at "lidelsesfeller", kan møte likesinnede, det gir selvfølgelig et fellesskap, og er det noe vi mennesker liker så er det å være sammen med andre som er lik oss selv.

Ikke at vi skal møtes fysisk, så vil det nok være et interssant tema allikevel.

 

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det er vel en grund til at det tok 30 år før jeg fikk sporet opp hva denne legningen går ut på.

 

Som gruppe er vi vel nok ikke mange, men flott iniativ dere har tatt som åpnet denne siden.

Pr nå i dette øyeblikk 4 medlemmer og 4 gjester pålogget. 13 medlemmer totalt.

 

men det gjør det selvfølgelig ikke mindre spennende (spenning er vel et ord man må få lov til å bruke i forbindelse med cuckolding)

 

Har mange forvirrende begreper

 

Hvor mye spiller dominans/ydmykelse inn.?

 

Hvor er sjalusien plassert i forhold til cuckold?

 

Swingers har det noe med cuckold å gjøre?

 

Hvis ja, i så fall på hvilken måte.

 

Hvorfor sier hustruene til cockolds ikke: Fantastisk nå kan jeg gjøre alt jeg vil med full tåleranse, en gave til kvinnen. HURRA!!!!

 

Så trenges hjelp til å få belyst andre emner.

 

Ser frem til å høre fra dere.

 

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest intermezzo41

Et godt initiativ ... for for par/single som synes dette tema er interessant og for å utveksle erfaringer om ...

 

Dette er litt tabu som tema i lunsjen på jobben ... så både det å utveksle erfaringer og knytte mer fysiske kontakter synes jeg er flott.

 

Vi er et lekent par ... som begge har sansen for begge nyanser ... både å "låne bort" jenta ... og selv "låne" en annen jente .... enten til han eller til oss begge.

 

Håper dette blir et åpent forum for begge behov :-)

 

hun&han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, forumet her er vel ikke preget av fordomsfulle mennesker, og for å holde oss til teamaet Cockys, så har jeg fått forståelsen at dette ikke bare er en ting. Dere har kanskje bare en annen variant (hva det så end skal bety)

det viktigste er vel at vi har et sted vi kan diskutere og ytre oss med hver våre særheter, andre synes jo vi er syke, så vi "syke" får trøste og støtte hverandre.

 

Som personer tror jeg ikke vi er sære eller merkelige, det er formenlig en for for legning, og glad er jeg for at det ble dette, og ikke for eks pedofili, som nødvendig vis må bli svært vanskelig å takle, og umulig å utøve hvis man ikke ønsker å være kriminelll og ødelegge andres liv, og det er jo ikke det vi Cockys gjør vel?

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der Jens, men det er jo forsåvidt vanskelig å være cocky også. For det er jo ikke lett å overtale dama/kona si til å gjøre noe sånt, de fleste jenter må vel tro at mannen hennes må være helt tullerusk.

 

Mange forhold går nok i vasken pga cocky drømmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...