Gå til innhold

Knulle kona mi?


OsloØst

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er helt ny her. Og jeg og kona mi har ingen erfaring med dette. Det er jeg som styrer denne siden, med tillatelse fra henne.

Jeg har lenge hatt en fantasi om å se noen med stor kukk kan knulle kona mi med meg tilstede. Jeg har fantasert om dette lenge og luftet det gradvis for kona. Hun var kritisk til å starte med men har nå sagt at hun vil gi det et forsøk, mot at jeg "rigger" alt sammen.

Derfor prøver jeg her med en annonse. Vi la ut annonse i fjor, men da trakk henne seg.

 

Det er rett og slett snakk om et "rett på sak" treff hvor du kommer hjem til oss å knuller henne ferdig før du drar med engang. Er kjemien der og alt klaffer så kan vi treffes igjen. I første omgang er dette en test for å se om dette er noe for oss.

 

Kona mi er 30år og er veldig atraktiv. Pen, store pupper og fin kropp.

Du må se bra ut og ikke være gammel. Stor penis er et must.

Vi bor i Oslo og det bør du også gjøre. Hvertfall i område slik at dette kan avtales spontant når humøret og lysten er på plass.

 

Ta kontakt så snakkes vi videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er helt ny her. Og jeg og kona mi har ingen erfaring med dette. Det er jeg som styrer denne siden, med tillatelse fra henne.

Jeg har lenge hatt en fantasi om å se noen med stor kukk kan knulle kona mi med meg tilstede. Jeg har fantasert om dette lenge og luftet det gradvis for kona. Hun var kritisk til å starte med men har nå sagt at hun vil gi det et forsøk, mot at jeg "rigger" alt sammen.

Derfor prøver jeg her med en annonse. Vi la ut annonse i fjor, men da trakk henne seg.

 

Det er rett og slett snakk om et "rett på sak" treff hvor du kommer hjem til oss å knuller henne ferdig før du drar med engang. Er kjemien der og alt klaffer så kan vi treffes igjen. I første omgang er dette en test for å se om dette er noe for oss.

 

Kona mi er 30år og er veldig atraktiv. Pen, store pupper og fin kropp.

Du må se bra ut og ikke være gammel. Stor penis er et must.

Vi bor i Oslo og det bør du også gjøre. Hvertfall i område slik at dette kan avtales spontant når humøret og lysten er på plass.

 

Ta kontakt så snakkes vi videre :)

 

Sendt PM :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...