spirow Skrevet 24. juni 2011 Share Skrevet 24. juni 2011 Altså glatt barbert fitte eller hårete fitte, hva foretrekker du? Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av musa til kona, men alt jeg fant i farta var tre stykker av barbert mus og ingen av hårete mus... Får se om jeg klarer å finne noen og putte inn i tråden senere... Ellers er det bare å legge med bilde av musa til kona di... Jeg (og henne) foretrekker nemlig bymus da det er deiligere å slikke henne uten alt håret... Ikke at jeg har noe i mot skogsmus heller, men foretrekker by varianten.. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 24. juni 2011 Share Skrevet 24. juni 2011 Bymus. Definitivt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PELLEMANN Skrevet 24. juni 2011 Share Skrevet 24. juni 2011 har ikke fått noe annet enn bymus i mange år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 24. juni 2011 Share Skrevet 24. juni 2011 Det er også mye, mye bedre og deiligere å slikke "bymus" etter at elskeren(e) har tømt seg inne i henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 24. juni 2011 Share Skrevet 24. juni 2011 Hmmm, mus er nå mus, enten det er bymus, skogsmus, spissmus eller husmus:) Men "bymus" er nok det jeg foretrekker og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 24. juni 2011 Share Skrevet 24. juni 2011 skogmus kan være fin å se på den også, men foretrekker vel bymus eller ihvertfall en frisert utgave under oralsex. Bedre å slikke uten alt for mye hår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 24. juni 2011 Share Skrevet 24. juni 2011 Mus er ikke mus, Skyver. Bollemus fra byen, for eksempel, er slik det skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PELLEMANN Skrevet 24. juni 2011 Share Skrevet 24. juni 2011 det er mye lettere å rengjøre en bymus slipper all pelsen som er i veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 24. juni 2011 Share Skrevet 24. juni 2011 Er nok enig med deg, Easy, men er nok ikke hvilken mus en dame har som opptar meg mest da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 25. juni 2011 Share Skrevet 25. juni 2011 Skyver, estetikk er viktig ! Sånn er det bare. Barbert, rent, pent og velstelt, sprekken pent synlig med fin "cameltoe" er greia. Synet av en slik, enten fylt med pikk, eller nypult, kan få den rock hard på en lam kastrat, selvom han er medlem i Village People. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndercuck Skrevet 25. juni 2011 Share Skrevet 25. juni 2011 LOL enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 25. juni 2011 Share Skrevet 25. juni 2011 bymus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capricorny Skrevet 25. juni 2011 Share Skrevet 25. juni 2011 Vil ikke at noen av artene skal utryddes jeg! Ut fra tråden, skulle bymusa ha lettere for å formere seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 25. juni 2011 Share Skrevet 25. juni 2011 lol Easy, du har nok rett i det:) ---------- Post added at 18:53 ---------- Previous post was at 18:51 ---------- Capricorny, ville vært trist om noen arter ble utryddet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 25. juni 2011 Share Skrevet 25. juni 2011 Eksempel på bymus, slik den helst bør være. Ikke utrydningstruet, og klar for det meste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 25. juni 2011 Share Skrevet 25. juni 2011 Flott bymus det der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 25. juni 2011 Share Skrevet 25. juni 2011 C takker. Hun er skjelden på "display" slik..., men Easy insisterte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 26. juni 2011 Share Skrevet 26. juni 2011 Det var jo en aldeles nydelig bymus et prakteksemplar av arten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capricorny Skrevet 26. juni 2011 Share Skrevet 26. juni 2011 Eksempel på bymus, slik den helst bør være. Ikke utrydningstruet, og klar for det meste. Utrydningstruet, tvert imot! Uten begrensningstiltak, ville sånne formere seg veldig fort! *Ser etter musefeller for levende fangst* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 26. juni 2011 Share Skrevet 26. juni 2011 Attraktivt bytte for mange, denne bymusen som bor her i hvert fall. Utallige dype injeksjoner utført med forskjellige eiere av egnet "verktøy", og til og med en rekke forsøk på å spise den rå, fører bare til at den får styrket selvtillit. Og økt apetitt på livet. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SearchingMan Skrevet 29. juli 2011 Share Skrevet 29. juli 2011 Håper du er klar til å dele, det fristet i alle tilfeller å spise og spidde denne bymusen ....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest WideLoad Skrevet 29. juli 2011 Share Skrevet 29. juli 2011 Jeg foretrekker helt glatt.. hvem vil vel ha hår i maten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 29. juli 2011 Share Skrevet 29. juli 2011 Hehe, det er også en ting WideLoad! men alle har vel hørt denne : "Grass don't grow on a race track" Så hårfritt er best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.