Gå til innhold

Bymus eller skogsmus?


spirow

Anbefalte innlegg

Altså glatt barbert fitte eller hårete fitte, hva foretrekker du?

 

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av musa til kona, men alt jeg fant i farta var tre stykker av barbert mus og ingen av hårete mus... Får se om jeg klarer å finne noen og putte inn i tråden senere...

 

Ellers er det bare å legge med bilde av musa til kona di... :)

 

 

Jeg (og henne) foretrekker nemlig bymus da det er deiligere å slikke henne uten alt håret... Ikke at jeg har noe i mot skogsmus heller, men foretrekker by varianten.. he he

musebilde.jpg

musebilde1.jpg

musebilde3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyver, estetikk er viktig ! Sånn er det bare. Barbert, rent, pent og velstelt, sprekken pent synlig med fin "cameltoe" er greia. Synet av en slik, enten fylt med pikk, eller nypult, kan få den rock hard på en lam kastrat, selvom han er medlem i Village People.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktivt bytte for mange, denne bymusen som bor her i hvert fall. Utallige dype injeksjoner utført med forskjellige eiere av egnet "verktøy", og til og med en rekke forsøk på å spise den rå, fører bare til at den får styrket selvtillit.

Og økt apetitt på livet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Norwegianhubby

Hehe, det er også en ting WideLoad! ;)

 

men alle har vel hørt denne : "Grass don't grow on a race track" :p

Så hårfritt er best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...