Kentsonnsen Skrevet 17. september 2017 Share Skrevet 17. september 2017 Hei, normalt utrustet gift mann søker en kvinne med former eller gjerne med mye ekstra kilo. Helst i alderen 36-59-åring. Fortrinnsvis at du er gift/samboende og vil ha meg på siden av ekteskapet eller hvis han vil se på eller delta er det også greit. Jeg har mulighet til treff i Tønsberg eller ute hos deg om du/dere vil ha det hjemme. Område: fra Grimstad i syd til Vinstra i nord både vestsiden og østsiden av Oslofjorden funker - da jeg reiser en del i jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentsonnsen Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter Share Skrevet 24. oktober 2017 Vil også bare skyte inn her at tirsdag 12.desember skal jeg til København med DFDS, så om det er andre som skal med den båten er det bare å gi lyd ifra seg, så kan det kanskje bli en deilig natt i samme lugar...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.