Gjest Tøsa95 Skrevet 9. september 2017 Share Skrevet 9. september 2017 Hei! Vi er et par fra Skien på 22 og 37 år som søker en hyggelig fast dominant bull til trekant .. Jeg (hotwife) er ikke interessert i møter med menn alene. Jeg er åpen for at partner (cucken min) kan ta rollen som tilskuer, men at han også kan delta, derfor vi søker trekant.. Vi foretekker at treffene skjer hos oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tøsa95 Skrevet 10. september 2017 Share Skrevet 10. september 2017 Legger til at bullen ikke skal være eldre enn 40.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brasse71 Skrevet 15. september 2017 Share Skrevet 15. september 2017 Hei. Jeg bor i Vestfold. Gi beskjed om dere ønsker en skikkelig stor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tøsa95 Skrevet 15. september 2017 Share Skrevet 15. september 2017 Hei, takk for respons på annonsen Men som skrevet over her, ønsker menn under 40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skier Skrevet 17. september 2017 Share Skrevet 17. september 2017 Hei Dere for sjekke profilen til Skier. Litt eldre enn det dere søker , men kan fortsatt prestere... Hhe Har sted i Bamble som kan brukes også om det frister. Fra sammen by som dere. Vakker fru. Hilsen Skier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wwworldstar Skrevet 27. september 2017 Share Skrevet 27. september 2017 Hei, mann 21 fra porsgrunn! Interessert og sender gjerne bilder av meg selv før Evt treff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tøsa95 Skrevet 27. september 2017 Share Skrevet 27. september 2017 Hei, send gjerne et bildet i chatten ! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adam Skrevet 29. september 2017 Share Skrevet 29. september 2017 Still searching ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wwworldstar Skrevet 1. oktober 2017 Share Skrevet 1. oktober 2017 Sjekk innboks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabostjerna Skrevet 24. oktober 2017 Share Skrevet 24. oktober 2017 Fortsatt på jakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diddyboy1 Skrevet 25. oktober 2017 Share Skrevet 25. oktober 2017 Erfaren bull, vært swinger i flere år. Er 32 år , atletisk kropp, glimt i øyet og en 20 cm penis til disposisjon :-) hører fra dere ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.