VarmSjokolade Skrevet 3. september 2017 Share Skrevet 3. september 2017 Hei! Denne kontaktannonsen går ut til alle submissive cucker her inne. Vi er et venneparr som gjerne skulle hatt en ekstra med i leken vår. Ingen preferanser angående alder, men du må ha en strapon og du må like å bli tatt av en kvinne. En fordel hvis du liker å slikke henne både før, under og etter sex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfoldslave Skrevet 4. september 2017 Share Skrevet 4. september 2017 Hei Dette er helt klart noe for meg. Hører gjerne fra dere om dere liker min profil etc. Jeg er en hyggelig sosial mann på 49 år fra Sandefjord. Skal bli spennende å høre mer fra dere mvh tyren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norseman2007 Skrevet 6. oktober 2017 Share Skrevet 6. oktober 2017 Hei. Dette er noe jeg kan tenke meg. Veldig spennende! Jeg er en aktiv mann på 53, som er sportlig og leken. Ta gjerne kontakt via profilen, hvis dere liker den. mvh, Stilig cuck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.