Gå til innhold

Glimt fra vår (virkelige) verden med Hotwife/Cuckold trening og utvikling.


Gjest Krydderpar

Anbefalte innlegg

Gjest Krydderpar

Da sitter jeg her da, på kontoret, denne fredagen og klokka tikker mot 13.00

Tidspunktet da hun åpner døra hjemme og ønsker vår faste Bull velkommen inn.

 

Tidlig onsdag morgen fikk jeg beskjed, via sms, om at de hadde avtalt å møtes fredag kl.13.

"Så spennende" tenkte jeg og kjente samtidig på hjertebank og et snev av sjalusi ved tanken på at de prater på sms som jeg ikke har tilgang til. Fram til nå har alle treff vært avtalt etter at vi begge har delt dialogen.

Lett sitrende spurte jeg henne om hvordan jeg skal være endel av opplevelsen. Komme hjem og ta henne tilbake umiddelbart etter at han har dratt? Motta bilder underveis som oppladning til vår kveld sammen?

Men neida, kort beskjed tilbake om å bare forholde meg rolig, bli på jobb, dra ut å handle mat og drikke og deretter komme innom å hente henne så vi kan dra på trening sammen. Du verden, tenkte jeg. Den var ny og direkte, en skikkelig bestemt HW som ikke vil involvere cucken sin der altså.

 

Nå er klokka 14 og jeg har ikke hørt et pip.........

 

fortsettelse følger.............................., kanskje (om dere vil lese da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Klokka 15 forlot jeg kontoret og kjørte på butikken og handlet, akkurat slik jeg hadde fått beskjed om. Mens jeg er på butikken får jeg (endelig) en melding: "har kjøpt en banan til deg også i tilfelle du trenger påfyll før treningen". Drar hjem og møter en påkledt, rødlett, godt knullet hotwife med et ansiktsuttrykk det ikke går an å ta feil av. Et dyrisk flir, slørete blikk og duften av kjønn, svette og hormoner. Et deilig kyss, et kort referat om en deilig runde som passet både dagsform og humør, deretter drar vi og trener sammen. Det kribler i hele meg, godt ladet i flere dager og bare så klar for å "vinne henne tilbake" men det velger hun å utsette lengst mulig denne kvelden, mest av egoistiske hensyn, for å nyte følelsen av vedvarende kåthet og kontroll. Vi lager mat, drikker vin, prater mye om både denne leken, hva vi ønsker oss og hva som eventuelt stresser.

Heldigvis tar vi kvelden tidlig - jeg er knallhard og gira, tar henne skikkelig i flere posisjoner og har et fokus: vinne min kvinne tilbake. Intensiteten i knullinga mer enn vitner om at det er oppdraget, jeg er begrenset opptatt av om hun føler at det blir rett, bare tar for meg. Og jeg både vet, ser, kjenner og hører at hun nyter det. Jeg kjenner det bygger seg opp, tar tar tak i ansiktet hennes og tvinger henne til å se meg i øynene før jeg knurrer "hadde vært vanvittig deilig å fylle deg med ladningen min men du er heldig, jeg akter nemlig å slikke deg lenge i morgen tidlig så du skal få favoritten din; en real ladning over hele deg. Hun kommer nok en gang som et uvær i det jeg leverer en solid ladning på henne og vi faller sammen, tett omslynget, svette, tilfredse, andpustne, glade og meget fornøyde.

 

Ser ikke bort fra at vi gjentar settingen.........

 

Før jeg sovner rekker jeg å tenke at hun allerede har gjort en avtale på mandag, som ikke involverer meg......

Mulig det kommer en fortsettelse her da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Nå er det sånn at min kåte HW skal møte en ung loverboy i Oslo mandag kveld. For de av dere som har lest vår lille story "hyggelig gjensyn" så er det nettopp han. Hun tar i mot ham på hotellrommet sitt og ringer meg etterpå, håper jeg.

Det er bare å følge med her så oppdaterer jeg etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Fikk akkurat et bilde av henne, der hun er ferdig pyntet med sorte strømper og en fin sort truse, et glass cava i hånden og et smil som bare sier "gleder meg". Akkurat det jeg ønsket meg. Nå er det bare å kjenne på følelsen av at hun er i Oslo og jeg er hjemme, uten mulighet til å møtes, og vente til hun ringer og forteller meg hvor deilig hun har hatt det. Ingen bilder underveis, det var avtalen denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Guess what! Hun ringte ikke. Fikk sms i stedet; "kjære, jeg har hatt en deilig stund, med mye slikking, knulling og sprut. Han kom to ganger og jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har kommet. Nå ligger vi her og koser oss med bobler i glasset, prater og ler. Jeg er fremdeles gira så jeg spurte om han kunne sove her og det ville han gjerne. Sees i morgen - elsker deg.............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er godt på vei inn i en deilig verden. Kjenner meg så godt igjen i det dere skriver.

Spenningen ved å ta disse første skrittene er så deilig. Tanken på hvor langt det kan utvikle seg, helt til at hun blir helt hekta på en (eller flere) elskere og bare må ha dem så ofte som mulig er sinnsykt opphissende.

LYkke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...