Gå til innhold

Hytteknull!!


Gard

Anbefalte innlegg

Så er fredag kommet hvor kona og jeg er invitert med knullevennen til kona på hytta.^^

 

Vennen hennes høy, bredskuldret og oser maskulinitet, men er tydelig spent og litt avventende til at jeg skal være med på hytta uten kona hans som han hadde foreslått. Han kjører ned til hytta med kona i framsete mens jeg sitter i bak på X5’en, Den ene hånda har han under skjørtet hennes hele turen, godt at bilen har automat. Fremme på hytta tar vi noen øl, litt mat, mens praten går lett og han stirrer fascinerende, de er tydelig kåte og forventningsfulle begge to. Kona bøyer seg over til han og legger hånd på en tydelig bulende bukse, kysser han lett på kinnet og sier at hun har ventet på denne kvelden, han nikker, ser på meg og sier at jeg har en flott kone som gjør han kåt.

Vi blir enige om å gå ned på kaia og tar en øl i baren. Hun i en trang jeans som viser hennes flotte figur og lille sexy rumpe. Vi skåler, praten går lett mens han diskré beføler lår, skritt og rumpe. Kona gir meg et kyss og visker i øret mitt at hun er kåt med lengtende fitte og snart ville ta han med til hytta. Ny runde med øl, lett prat som blir mer intim hvor vi blir enige om at de går til hytta for å ”kose” uten meg. De ønsker meg velkommen etter om en stund til å se på.

Blir sittende sitrende i kroppen av spenning og tar et glass sørlandsøl. Kvelden har gjort meg kjempe kåt av å se kona bli befølt og være så kåt på en annen mann. Etter time betaler jeg og går sakte opp til hytta. I gangen ligger klærne slengt og hører høye stønn og små frekke rop fra badet, tydelig at han slikker fitta. Etter hvert stille, litt småprat, de kommer ut i stua dampende av kåthet med håndklær rundt seg. Jeg serverer en kald øl som går rett ned og ber meg helle i en øl til å komme på soverommet. Mens jeg finner øl høres lyder… stønn og jeg blir kjempe kåt av å høre dem. Går inn på soverommet hvor kona ligger på ryggen med vennen som sakte puler fitta med lange dype støt. Han blir tydelig opphisset av at jeg ser på. Hun beordrer han på ryggen og setter seg oppå og rir kraftig, de melkende bevegelsene i fitta skaper tydelig voldsom massering av pikken, tempoet øker og han gisper og knar brystene hennes, suger og biter i brystvortene så hun ynker seg. Han skyver henne brått av og beordrer henne i doggy og kjører kukken brutalt og hardt i fitta. Hun ynker seg i smertefull lyst, og han rir henne i lange dype støt. Hun stønner høyt av nytelse og han blir tydelig inspirert og råere av skrikene hennes. Drar kukken sakte helt ut og kjører hardt helt inn til roten så det plasker i safter, tar hånda og styrer mot rumpesprekken og presser den store kukken hardt inn. Hun gisper og skriker høyt i overraskelse og smerte. Hun forsøker å skyve han ut av rumpa med ene hånda, han knuller rumpa hardt uten å ta hensyn, tar to fingere inn i fitta og massere hardt samtidig, så til slutt spruter han rumpa full av sæd i høye stønn. Han trekker seg ut og det renner sæd ut av rumpa da hun snur seg rundt. Det er første gang kona blir knullet i rumpa. Hun ber meg forsiktig slikke den hoven, våt, glatt fitta og kjenner at hun er kjempe kåt uten å ha fått orgasme og tydelig øm i begge hull. Hun tar den slappe kukken hans forsiktig i hånda å runke for å få den stiv, ber meg ta kukken hans i hånda runke den knulleklar og styr kukken inn i fitta. Hun tar beina rundt nakken hans og stønner av nytelse da han knuller i dype støt, snart kommer hun i tettfølgende orgasmer før han tømmer seg i fitta. De blir liggende i senga og sæden renner ut av fitta hennes.

De ber meg komme med en stor øl og ber meg slikke fitta helt ren. Han blir stiv av å se meg slikke kona, skyver meg unna, tar kraftig tak og snur henne i doggy, presser kukken hardt og rått inn i fitta selv om hun gjør motstand. Det blir rå—knull med høye rop og stønn, begge to synker sammen våte av svette helt utmattet med sæden rennende ut av fitta.

Sakte går de i dusjen og vasker hverandre og det er tid for å sove.

Jeg er utrolig kåt og vi legger oss med vennen på naborommet. Før hun sovner runker hun pikken sagte og spør om jeg vil pule henne lørdagskvelden.

Vel hjemme er jeg utrolig kåt fra gårsdagen opplevelse og lengter etter å få fitte. Mens vi sitter og tar et glass vin sier hun at det ikke blir flere treff med legevennen. Kvelden før hadde vært helt rå og hun hadde fått alt hun ønsket og litt til. Følte at han var for mye opptatt av egne lyster og behov, og blitt så hardhendt at det grenset til smerte og ikke nytelse.” følte seg tatt og brukt mot sin vilje”. Vi ble enige om å se oss rundt for å finne en ny bull. Hun sendte melding til legevennen og takket for dagen før med beskjed om at hun ikke kom til å svare på meldinger, så han kunne glemme henne. Hun fortalte at det i jobben var en ung stilig, singel, kollega som viste tydelig interesse for en moden kvinne. Hun foreslo at vi kunne sjekke, å lære han opp til å bli en god elsker til glede for oss begge.

Lørdags kvelden ble min beste opplevelse med kona og vi sovnet i armene til hverandre helt utmattet. :)

Ny rapport til høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...