Gå til innhold

Cuckoldry og svangerskap


Gjest Nanox

Anbefalte innlegg

Kunne du latt en annen mann knulle kona/dama di mens hun er gravid? er det ekstra tenning eller hvordan tenker dere om det?

 

 

Og for dere jenter som er wittols, tenner dere på ydmykelse i samme grad som mannlige cuckolds, altså at hun har større bryster enn deg, trangere eller ser bedre ut enn deg selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke snakke for cuckoldene, men jeg har hatt sex med ei gravid kone, uten kondom.

 

Vi ertet mannen hennes med at det nok var hennes og min unge, siden jeg sprutet mye mer enn ham - selv om det i virkeligheten hele tiden var klart at det var hans biologiske barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner kun på at mannen min har sex med en annen, og tenner ikke på rollespillet rundt det, feks ydmykelse og slike ting nei...

 

Erfaringsmessig så er gravide hinsides kåte, og man får fantasier som overgår alt man har tenkt på tidligere. Hvorfor vet jeg ikke...

Det var vel ikke mange sekundene i døgnet jeg ikke hadde ville fantasier når jeg selv gikk gravid...

Men hadde ingen opplevelser selv.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok :p

 

 

Men jeg tenkte mer i retning at han vil se deg med en annen mann, hvordan ville du reagert på det? Hvis han hadde fortalt deg at han vil se deg med en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, det er ikke dumt. Greit at partneren skal være åpen for forslag, men da må man også være det selv også syns jeg. Så kudos til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Kunne du latt en annen mann knulle kona/dama di mens hun er gravid? er det ekstra tenning eller hvordan tenker dere om det?

 

 

Og for dere jenter som er wittols, tenner dere på ydmykelse i samme grad som mannlige cuckolds, altså at hun har større bryster enn deg, trangere eller ser bedre ut enn deg selv? :)

 

 

Jeg hadde nok ikke hatt noe problem med å la en annen mann knulle dama mi hvis hun var gravid. Må innrømme at tanken tenner meg :)

Vi har ikke noe erfaring med cuckolding enda, men den kommer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...