Gå til innhold

Par eller damer som søker etter asiatisk mann, Østfold/ Oslo-området?


Theasian

Anbefalte innlegg

Er det par eller damer her som søker etter asiatisk mann til 3-kant sex eller låne henne bort og få henne fornøyd tilbake? Jeg har ikke erfaring med denne settingen, men tanken å pule en annen manns kone er opphissende. Jeg har litt erfaring med 3-kant sex der min egen kone har vært i sentrum. Jeg ønsker å utforske mer på sex utover det "normale".

Jeg er 45 år, bor i Østfold. Min kone vet om dette så eventuelle treff i Østfold/ Oslo-området skal være enkelt å få til. Jeg røyker ikke, holder meg i god form, er glattbarbert både på toppen og nedentil og har ellers en ganske hårfri kropp. Jeg er dannet og omgjengelig. Jeg respekterer andres grenser og lover 100 % diskresjon. Jeg er renslig og 100 % frisk. Jeg bruker ikke kondom da jeg synes det tar bort en god del av intimiteten og opphisselsen ved å kunne sprute sæden i en annens kone. Jeg har ingen spesiell preferanser når det gjelder damer. Alder kan være 25 - 55, etnisk norsk eller av utenlandsk opprinnelse. Har ingen krav om at damer skal være som undertøysmodell, men vanlig sunn og attraktiv kropp. Høres det interessant ut så er det bare å ta kontakt. Bilder kan sendes hvis ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...