Gå til innhold

Chat


Guttjente8

Anbefalte innlegg

Gjest mellifluous

Selv sliter jeg med at meldinger på chatten forsvinner. Noen som svarte på en av mine kontaktannonser via chat, men de forsvant av seg selv samme sekundet som de poppet opp. Noen som vet hvordan man finner igjen disse meldingene i chatten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv sliter jeg med at meldinger på chatten forsvinner. Noen som svarte på en av mine kontaktannonser via chat, men de forsvant av seg selv samme sekundet som de poppet opp. Noen som vet hvordan man finner igjen disse meldingene i chatten?

Opplever det sjæl; superirriterende... Eneste måten jeg har klart å hente opp en chat igjen på er hvis samme vedkommende har skrevet her i forumet: Da kan man trykke på det fiolette "Snakk med meg"-feltet ved siden av avataret. Veldig tungvindt metode, men blitt en redning i nøden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...