Gå til innhold

Dama og jeg søker en mann til litt alkohol og sex på fredag :)

idma

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg (dama) 23 og han 23 søker en mann som vil være med på en kosekveld hos oss i Drammens området med litt alkohol og kos utover kvelden! blir sex så klart om stemningen er riktig. Bilde av hun finner du på profilen våres. ta kontakt i innboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et "lite hjertesukk" i egenskap av moderarator her....

Seriøst folkens, er dette innsatsen dere forventer som skal til for å få treff?

Hei , jeg kan gjerne stille opp..

Stiller gjerne

Stiller gjerne opp

Dette er ikke et offentlig arrangement hvor det bare er å stille opp.

Hva med å selge dere inn med en bitteliten beskrivelse av dere selv først, før dere forteller at dere "gjerne stiller opp"...!?

Anbefaler flere her å ta en liten titt på disse:

Hvordan svare på en dame/par-annonse og øke sjansene for kontakt

Om å skrive / svare på kontaktannonser

Lykke til! Er rimelig sikker på at sjansene deres for treff øker om dere følger et par av disse rådene.

Håper for øvrig at tråstarter hadde en hyggelig aften! :)

Puhh! Videre god sommer! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er, og kommer nok dessverre alltid til å være noen som ikke følger "reglene" om normal folkeskikk, ift. det å svare på annonser. Men er det nødvendig av moderator å "henge ut" vedkommende som har vært litt korte, og uomtenksomme i sine henvendelser?

Tror kanskje det hadde holdt med en generell oppfordring til å følge de råd som allerede ligger ute. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuckold Bull

Jeg deler Manandwife sine betraktninger i hans første setning, dessverre, det må vi kanskje leve med hvis man ikke tar et skikkelig brukerkurs ala "datakortet" for å få innpass her... (smiler), men jeg er enig med Moderator, og moderators oppgave å rydde litt i et slikt nettsted og lede ann tonen, og ekseplifisere dette er på sin plass synes da jeg. Det gjør at man kanskje tenker seg om... og kanskje andre... i kampens hete er det nok ikke det første folk søker etter, hvilke råd gjelder her... da må det påminnelser og eksempler på, det er kraftigere..

Og, det er lov å pakke det inn, dryppene stive pikker med menn alene...(ikke cucker) det kan pakkes inn, og heller brukes med en kvinne tilstede... det er cuckolding det...

Selg dere på en bedre måte kanskje.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi sikkert bare forskjellige oppfatninger av behovet for å henge ut mennesker, for å statuere et eksempel, og på den måten få en mer ryddig side. :-) Men om man ser på henvendelsene litt lenger ned, ser det ikke ut til å ha særlig virkning. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuckold Bull

Jeg er nok enig med @manandwife at å henge ut mennesker skal man ikke, men jeg har en annen oppfatning for hva det er, å nevne et par slike kjipe kommentarer er vel ikke innen for den kategorien å henge ut noen, det en en beskjeden "krenkelse" tenker nå jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann-Øst

Jeg må le! Mandandwife er vel den siste her inne som bør uttale seg om å ikke henge ut folk! Ref min private melding til deg for kort tid siden! Du henger selv ut folk i tide og utide, inklusive de som driver forumet! Kanskje du burde finne deg et annet forum siden du tydeligvis ikke synes at de som driver her gjør noen god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...