Gå til innhold

Helt uerfaren bull (27) fra Stavanger søker par for lek i sommer

Uerfaren bull

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sitter her og har en fantasi, et ønske om å være bull for et ungt par nå i sommer i Stavanger/Sandnes området. Jeg har aldri gjort noe lignende før og søkker ikke noe veldig seriøst og langvarig, kun et par treff eller flere, litt lek og moro, og lignende. Jeg er en helt alminnelig person med helt gjennomsnittlig utstyr, utsende, kropp, personlighet, alt. Jeg er 27 år, 170 høy, 74 kg, snill og grei, frisk og vennlig. Egentlig en ganske rolig type som ikke er glad i drama.

Jeg vett ikke hvor lenge jeg blir boende her i Stavanger men sikkert ut sommeren ihvertfall.

Så om noen kunne tenke seg og prøve sammen med meg ta kontakt! Så ordner vi et kaffe treff eller noe for å bli bedre kjent. Jeg beklager mangelen på bilder på profilen min, er bare over gjennomsnittet lite glad i bilder av meg selv, på nett eller bare generelt.

Håper på positive svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...