Gå til innhold

Bulls i Oslo


DinaW

Anbefalte innlegg

Kvinne (49) søker Bulls i Oslo i alder 30-50. Treffer gjerne en Bull alene (bør være velbygd og godt utstyrt) eller opptil 3 menn samtidig (jeg liker og har erfaring med GB)

Dere må være velstelte og må ha erfaring fra tilsvarende settinger. Er dere kompiser som kjenner hverandre fra før og har erfaring med å dele en dame er det helt klart et pluss.

Jeg ønsker "normal" sex, slikk, knull, DP. Er ikke interessert i kinky greier eller dominans. Du/dere bør likevel være menn som naturlig tar styring i senga, like å ta for dere og være såpass utholdende at jeg får meg en real omgang.

Jeg tenner veldig på at menn bruker leketøy på meg så det kan gjerne medbringes :) Deilig å bli overrasket med leketøy som menn har plukket ut.

 

Første dato for treff fredag 14/7 (ellers er det flere tidspunkt ut august som er aktuelle).

 

Send PM. Det er kun menn med bilde (kropp og kuk) som får svar.

 

Jeg har ikke treffsted så det må organiseres.

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...