Gå til innhold

Hyggelig gjensyn


Gjest Krydderpar

Anbefalte innlegg

Gjest Krydderpar

Igjen, true story - gjenfortalt av oss begge i et slags samarbeid.

Vinteren 2017 - han har dialog med diverse aktuelle kandidater på et par datingsider/forum for mulig treff til en trekant. Presenterer en mulig lekekamerat. Hun spør "hvor gammel er han"? Han svarer; "25". Hun; "glem det, altfor ung". Vi er/var enige om nedre aldersgrense og dette oppleves umiddelbart som altfor ungt. For henne. Dialogen er bra, han viser henne bilder av han og hun reagerer instinktivt med "wow, han er lekker". Etter mer prat blir vi enige, vi avtaler et møte. Han kommer hjem til oss, hun får litt sjokk når hun hilser på, herregud han er ung, barnslig glatt i ansikt og hud, halvparten av vår alder. Pen, hyggelig, fin i kroppen og tøyet men du verden - veldig ung. Bestemmer oss for å legge hemninger til side, nyter noen glass med vin sammen, prater og ler. Han er godt utdannet, reflekter og har mye å snakke om, engasjert og således "voksen for alderen".

 

Hun avbryter passiaret og sier "nå er det tid for lek, dere to blir med meg på soverommet". Vi kler av oss, kliner, tar på henne, lar hun få vår fulle oppmerksomhet. Hun lar seg henfalle til nytelsen og tar for seg av oss begge, like ivrig på den unge faste trente som sin egen gubbe som ikke er like stram lenger. Det er mildt sagt fantastisk å observere vår unge lekekamerat sitt blikk når han ser på henne. Hele ansiktet hans får et totalt annet uttrykk enn når vi satt sammen i stua og snakket. Vi kaller det "kåt-blikket" - han er dønn fokusert på henne og pupillene hans er nærmest svarte, nesevingene er utvidet, han flekker tenner, stønner, hveser og munnen er et stramt flir. En oppsvulmet testosteron-kåthet som for henne er tidenes kompliment. Hun forsyner seg grovt av ham, hendene er overalt, råkliner, suger, slikker baller og brystvorter, klemmer, stryker, tafser og klasker. Han hiver seg over henne, slikker henne, fingrer henne mens jeg stiller meg over ansiktet hennes så hun kan slikke ballene mine/suge meg, hvilket hun gjør med en iver som ender opp med rimming av meg, aldri skjedd før, aldri skjedd etterpå.

 

Det blir en vanvittig trekant der alle får sitt, hun squirter og gjør kropper, laken og gulv søkkvåte. Vi knuller og spruter til vi er fullstendig tomme og når vi håper på runde to sier vår inviterte venn plutselig "takk, nå drar jeg. Kjenner at jeg nok er mer enn par-mann enn å leke i en trekant". Lett overrasket spør vi om han er skuffet men han bedyrer at det er han ikke, bare at det ikke er dette han egentlig vil. Takker for seg, kysser kona, gir meg en klem og løper for å rekke bussen. Vi sitter noe betuttet tilbake, ikke minst hun som, etter å ha ristet av seg fordommer, moral og morskompleks glatt innrømmer at han er noe av det mest sexy hun noengang har vært i samme seng som.

 

Vi sender ham en sms og takker for stunden, ønsker ham lykke til videre. Han svarer aldri. Etter noen uker sender vi ham en mail med samme budskap. Ikke noe svar. OK, life goes on.

 

Før i mai, tre måneder etter vår siste hilsen, da svarer han. Et hyggelig svar der han innrømmer at opplevelsen ga mersmak, han be mildt sagt tent av henne og synes det var kjedelig at det endte slik.

Vi svarte at hun gjerne vil møte ham igjen, alene uten mannen.

Svaret? Gled dere.................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

"Så flott å høre, jeg kan mer enn gjerne se for meg det. Er på ferie nå, snakkes mer når jeg er hjemme" - var svaret

 

Vi sender en mail tilbake om at det var gledelig med et positivt svar og skriver samtidig at tlf. nummeret hans nå er lagt inn hos Fru Krydderpar for videre dialog, Herr Krydderpar er herved redusert til statist. Hun sender ham en sms og spør om han kan komme hjem til henne allerede dagen etter hjemkomst fra ferie. Hvilket han passe begeistret responderer positivt på.

 

Dagen kommer, hun gjør seg klar, pynter seg litt med en lekker body og varsler herr Krydderpar at han må være ute av huset om to timer. Hvilket han imøtekommer uten mer diskusjon. Klokka er der, vår hjemvendte lekekamerat ringer på døra, hun åpner opp og tar i mot ham. Rekker knapt å lukke døra bak seg, hun strekker fram armene, legger den ene hånda over den unge spenstige rumpa hans mens den andre låser døra. Han får umiddelbart "blikket" igjen, kysser henne grådig og lar unge sterke mannehender stryke bestemt over rumpeballer, hofter, midje og rygg mens han sukker og hveser "fy faen, du er enda mer sexy enn jeg husket deg fra i vinter". Hun drar han med seg inn på soverommet, fortsette å kysse grådig, drar av ham T-skjorta, stryker ham over glatt, sommerbrun fast overkropp, senker seg ned på kne, kipper av ham sko og sokker før hun lar hendene gli opp langs lårene og over den synlige bulen i buksa. Løsner beltet, drar ned gylfen og trekker buksene av ham, lar hendene gli over boxeren noen sekunder før hun griper tak i linningen, vipper den over lemmet og ned på anklene hans. Stopper opp et par sekunder, ser på den knallharde pikken hans, som reiste seg i det han kom inn døra og så henne for første gang siden i vinter. Beveger hodet sakte mot hans edlere deler og starter med å kysse og slikke ballene hans forsiktig mens pikken vipper i begeistring. Tar et mykt men bestemt grep om den, runker ham forsiktig og gaper over den og suger han mens hun kikker opp på ansiktet hans. Han er helt satt ut, puster, stønner og nyter.

 

Hun reiser seg opp, holder ham rundt nakken og drar han med seg ned på senga, hun på rygg, han over. Hun presser hodet hans nedover, han tar hintet, aker seg nedover til han er mellom lårene hennes. Ivrige hender stryker lårene, han knepper opp skrittet i bodyen hennes og lar munn og tunge begrave seg inn i en allerede hoven og våt fitte og slikker henne til topps både en og flere ganger.

 

Hun snur seg rundt, på alle fire og han styrer pikken inn i henne og tar henne bestemt bakfra med kraftige kjappe støt og hun kommer igjen og igjen. Griper hardt i lakenet med begge hendene og støter i mot. Og kommer nok en gang. Han sier han elsker synet av den faste deilige rumpa hennes og sier det er magisk å knulle en så vakker voksen og kåt kvinne.

 

Hun smetter av, kommanderer ham ned på rygg og setter seg oppå ham. På huk med ansiktet mot ham. Støtter seg på lårene hans og rir ham med energi og glede og da skjer det, det han simpelthen fikk sjokk av sist gang. Hun løfter seg av pikken hans, spruter ham fullstendig ned. Det pumper ut av henne og som sist, han er om mulig enda mer tent og begeistret av dette, for ham nye fenomenet, at når hun igjen trer seg ned på ham så tømmer han ladningen sin dypt i henne med et brøl.

 

Hun synker over ham, han holder rundt henne og rister i etterdønningene, mildt sagt tilfredsstilt og happy.Hun ruller seg av ham, de ser på "oversvømmelsen" på lakenet, ler og nyter øyeblikket. Henter et glass vann, tørker svette, legger seg tett sammen på den tørre delen av senga og prater litt om hva og hvordan. Han forteller at han tenner maks på henne og synes ideen med at hun møter ham uten mannen er helt perfekt. Noe hun er veldig enig i.

 

Etter noen minutter med "recharging" setter hun i gang, de er ikke ferdige med dette. Suger ham forsiktig, han hardner til ganske fort, får henne på rygg og trenger inn i henne, passe klissete enda etter første ladning. Hun ber ham holde henne bestemt, tar tak i armene hennes og presser dem ned i madrassen mens hun slynger beina rundt ham og freser "knull meg hardt, kom igjen, la meg kjenne den unge harde pikken din, gi meg det du har, kom igjen - sprut i meg" Han holder ikke lenge, denne gangen heller. I det hun nok en gang squirter over ham støter han dypt inn i henne og spruter ladningen sin i henne. Svett og mildt sagt tilfreds sier han at nå makter han ikke mer. To heftige orgasmer på en liten halvtime etter en ukes ferie med kompiser der det har vært på fylla hver kveld har gjort sitt. De blir liggende å prate litt om hvor deilig dette ble og håper det kan gjentas. Hun sender sms til mannen og ber ham komme seg hjem fort som f.

 

Den unge elskeren takker for seg, gir henne et langt og inderlig kyss og sier at dette ble om mulig enda bedre enn forventet og teller dager til det kan skje igjen.

 

Mannen kommer hjem rett etter at han har dratt, hun har rukket å fjerne det gjennomvåte lakenet og ligger klar på sengen og ber han komme seg ut av klærne og opp til henne i senga. "Det ble en magisk runde og nå er jeg veldig klar for at du avslutter det hele og tar meg tilbake" sier hun, kysser ham grådig mens hun leker med pikken og ballene hans, legger seg på rygg og kommanderer han til å ta henne. Han glir inn i den hovne mildt sagt klissete fitta hennes, tar tak i anklene hennes, sprer bena og knuller henne bestemt mens han ber henne fortelle hvor deilig hun har hatt det med den unge elskeren. Hun greier bare stykkevis og delt å gjøre rede for alt det deilige mens orgasmene nok en gang skyller over henne. Det hun faktisk evner å huske på midt i ekstasen er å gi han den klare beskjeden om at det er helt uaktuelt for han å sprute i henne. Det er reservert Bullen/elskeren, noe de begge er enige om og tenner på. Den beskjeden er det som skal til, han trekker seg ut og leverer en monsterladning over mage, pupper, hals og til og med en seig stripe som lander midt i ansiktet hennes. Som de begge slikker i seg og kliner med hverandre. Hun holder hodet hans i hendene sine, stirrer ham inn i øynene og sier "elsker deg, kyss meg" Deretter trekker hun ham vekk fra munnen sin og sier "slikk meg, nå!" Han glir ned mellom lårene og slikker den gjennompulte fitta hennes til klimaks og nye høyder i flere omganger mens hun bukter seg under behandlingen.

 

Da først sier han "det ble så bra som du ønsket deg?" Hun svarer "nei, det ble dobbelt så bra som jeg hadde håpet". "Det visste jeg fra før" sier han og ler. "Det er bare et minus ved dette" sier hun. "Han flytter til en annen by om ikke lenge".........

Endret av Krydderpar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Beskrivelsen av hennes sexlyst og nytelse er som om det skulle vært min kvinne.

Hun er på ferie med sin elsker nå, og de knuller nesten hele tiden. To uker bare sex. Stakkars mann han må være helt utslitt.

Hun blir det aldri :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...