Gå til innhold

To på rappen!


vali_ent

Anbefalte innlegg

Er ingen storskribent så lange noveller blir det nok ikke fra min side, men har dog fått meg samboer, og sexpraten sitter løst så det tok ikke lange tiden (5-6mnd) før temaet vi alle elsker kom på banen, og det ble jo full klaff!

 

Vi fantaserte mye om dette under sex,og jeg merket at dette tente henne veldig,så når en større fest/minifestival var på vei ble det naturlig å fantasere om hva hun kunne/skulle gjøre der. Hun skulle med venninner og mange andre kjente, jeg skulle bli hjemme.

 

Så til den aktuelle kvelden: Alle meldingene vi hadde avtat hun skulle sende for å pirre meg,vel de uteble! Så når jeg sendte henne en melding om hun hadde opført seg (tidlig kvelden dette) fikk jeg som svar at " xxxxx knulla meg!" ...

 

JAJA, sikkert tenkte jeg, sendte henne en sms om at det ikke var pent å lyve.

 

Fikk da svaret" jeg lover, han knulla meg bakfra, han kom ikke"

 

Whaat? Dette måtte sjekkes opp, hjertet banket som besatt, klump i magen og ståpikk!

 

Ringte henne og hun bekreftet, var ganske full så samtalen var kort. Jeg ble igrunn litt irritert der jeg satt. Men en time/halvannen etterpå ringte hun meg fra en annens tlf, spurte om jeg kunne hente henne. Mobilen hennes var tom for strøm så dette forklarte ihvertfall hvorfor jeg ikke hørte mer etter samtale vår.

 

Kjøreturen opp var lang, de lengste 40 minuttene jeg har opplevd, men der stod hun!

 

Hoppet inn i bilenog smilte frekt mens hun sa så fint" jeg har hatt sex med en annen" , deretter stakk hun hånda si nedi trusa, tok den opp igjen å sa:" kjenn så klissete det er" mens hun dro hånda over munnen min!

 

Pikken stod både her og der så jeg gasset på for å få henne hjem så jeg kunne slikke henne ren!

 

I bilen hjem fikk jeg historien:

 

De hadde ankommet stedet rundt 17 tiden, da til et vors med venner. en time senere dro de til hovedfesten (studentkro med tilhørende studentleiligheter)

 

Idet hun ankom utsiden av huset møtte hun på en kamerat hun tildligere har flørtet med.

 

Han spurte på tull om de ikke skulle knulle bak huset, så hun svarte vi får heller ta det på badet så ingen ser oss.

 

Deretter hadde den lille tøsa mi tatt ham med opp på badet, latt han fingre henne mens de klinte, slikke henne og deretter knulle henne bakfra mens hun kun stod med toppen på og bøyde seg over vasken.

 

Alt dette etter en drøy time fra hun kom til stedet, hun var nesten ikke full på det tidspunktet engang fortalte hun.

 

Jeg var i ekstase! Så deilig tøsete gjort! Jeg elsket det, følte meg deilig bedratt! Venner av både henne og meg var på festen, og det var mange utenfor badet mens hun stod å ble knullet, uten kondom ;) At han ikke kom i henne var greit nok, hun var så våt uansett.

 

Dette var fredags kveld. Og sexen og fantasiene fortsatte, dete tente henne veldig!

 

Så etter et par dager med intens griseprat om dette temaet ispedd mengder av sex nevnte hun en annen fyr hun kjente litt som hun kunne møte en gang om jeg ville det.

 

Selvsagt ville jeg det! Så dagen etter sendte hun noen uskyldige men småflørtete meldinger til han, og han svarte kjapt !

 

Han spurte til slutt om de ikke skulle se en film en dag, noe hun samtykket til!

 

Dette var mens vi begge var på jobb så jeg fikk videresendt alt til min tlf, jeg klarte ikke konsentrere meg om jobben i det hele tatt.

 

Fikk tilslutt en melding der det stod " han vil møtes ikveld!"

 

Spurte om hun ville, og hun svarte at jo, hun skulle tenke litt på det. (hun ville med andre ord møte ham)

 

Kjørte henne til ham rundt klokken 20, hun sa at hun måtte jo se en film først , for å så legge litt mer ann på ham mot slutten av filmen, så jeg skulle bare vente parat hjemme imens, kunne ta et par timer tenkte jeg så jeg satte meg til rette og ventet på første meldingen om hvordan det gikk.

 

"ferdig" fikk jeg, en time etter jeg hadde sluppet hun av!

 

"ferdig!?" svarte jeg " knullet allerede? skal du hentes?" Svaret var bare: "ja og ja;) "

 

Viste seg at hun hadde kommet inn, de satt seg ned for å skravle og etter bare fem minutter satt hun over han å klinte med ham. Så hadde han tatt henne med inn på soverommet, trukket av trusa hennes og pult henne hardt i alle stillinger i tre kvarter før han fylte henne med spermen sin! Deretter var det å få på seg klærne, komme med en dårlig unnskyldning å bli hentet av meg.

 

Turen var heldigvis ikke så lang hjem denne gangen og jeg fikk henne fort i seng!

 

Hun hadde på en deilig lilla truse og den var våt fra rumpesprekken og nesten helt opp til navlen, gjennomtrukket av sæd, så våt at den glinset i lyset.

 

Slikket henne litt, før hun satt seg over meg å lot meg slikke henne ferdig, avsluttet med harde straffeknull utover natten

 

Kunne ikke blitt bedre! Etter kort tid med prat om dette har hun allerede pult to stykker, han ene kjente hun knapt, og begge uten kondom ;) Fantasiene finnes i fleng så iløpet av kort til vil hun også knulle en mann på 40+, kan ikke vente!

 

Kjenner jeg gleder meg til hva mer sommeren vil bringe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 måneder senere...

Da har samboeren akkurat forlatt huset til fordel for Halloweenparty! Kostymet ble sexy og utfordrende så da er det bare å håpe på det beste :-)

 

Hun har sagt hun hadde lyst å være slem jente ikveld, så da får man satse på at det er en kjekkas eller to hun kan flørte litt med, og forhåpentligvis tilbringe natten med ;)

 

Har vært lite spenning på denne fronten i det siste så nå er det på tide synes vi begge! Dog hun ble kraftig befølt i underlivet av en 15 år eldre mann sist hun var ute, men takket være en kamerat av meg som absolutt måtte henge på henne rakk det aldri å bli noe mer!!! :(

 

Kryss fingra for meg/oss ikveld! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for fingerkryssing, men allverdens kryssing hadde ikke hjulpet da dette var en JENTEFEST! :/ Noe hun ikke ante noe om. haha!

 

Men har noen ess i ermet så kommer forhåpentligvis tilbake med noe gøy å skrive snart :-)

 

Kostymet er dessverre levert tilbake og bilde fikk jeg aldri tatt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...