Gå til innhold

Tyrkia i sommer?


vali_ent

Anbefalte innlegg

Meg og min bedre halvdel drar til Tyrkia den 17 juni, noen menn her som skal det samme? ;)

 

Jeg har noe erfaring fra tidligere, hun har fått erfart 2 stk og vil gjerne mer, så planen er å få til litt kos på sydenturen også. Stedet ligger også en kort båttur fra Kos så om noen skal dit er det jo muligheter da også.

 

Hun er 20 år, 45 kg og 159 høy, herlig og småfrekk! Om vi tar henne sammen, med meg til stede eller kanskje du bruker henne for å så overlate henne til meg blir vi enige om.

 

Hun fantaserer om menn over 40, men ikke et must,gjerne ubeskyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Beklager dårlig med svar, fikk ikke kommet meg på nett der nede (etter 5 min på nett fikk jeg beskjed av telenor at jeg hadde brukt så mye nett at det måtte reaktiveres! Blir spennende å se den regningen!)

Rhodos hadde forøvrig vært knall det, kun en båttur unna ;P

 

Ble forresten ikke de store hendelsene der nede, litt klining og noen fingre mellom bena fikk hun så får si meg fornøyd med det. Håper på en byttur ikveld da hun er veldig klar for å møte en venn ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...