Guest Nanox Posted January 26, 2010 Posted January 26, 2010 Hei alle! Nå har vi altså fått noen nye moderatorer her på forumet, hvis dere har noen spørsmål eller har problemer har dere brukernavnene her: Administrator: Nanox, X-Ray Moderator: Vikaren, UnknownAngel, steinbukken Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.