Gå til innhold

This is a true story, my friends :)


Anbefalte innlegg

Fruen og jeg dro til Playa del Ingles for noen år siden, i slutten av januar. Vi ville komme oss litt bort fra vinterkulda, og vi hadde hørt og lest en del både om swingermiljøet, og aktivitetene på naturiststranda på stedet. (Sanddynene på stranden Maspalomas). Vi var heldige med været, og det var godt over tjue grader på dagene, altså ingen problemer med å ligge med rumpa bar :) En av dagene skjedde følgende: Vi hadde funnet oss en fin, lun og skjermet plass inne blandt sanddynene, overalt finnes små, lave "borger" av små steiner for å beskytte mot vind og innsyn, maks en halv meter høye. det er også buskas, og ganske store avstander, så en ligger ikke "oppå" hverandre der. Mens vi lå der nakne og solte oss og nippet til et par kalde pils, kom det forbi en farget mann, naken selvfølgelig, og spurte på litt gebrokkent engelsk om han kunne slå seg ned hos oss.

Kona smilte til ham, og sa off course, sit down and enjoy the good weather, (eller noe i den duren ihvertfall.) Han satte seg ned ved siden av henne, jeg på motsatt side. han fant seg en øl i baggen sin, og spurte hvor vi var fra, hadde vi vært her lenge osv, vanlig småprating rundt grøten hehe.. Vi visste alle hva vi gjorde og var ute etter her på stranda, så kona la så til slutt hånden på låret hans, og responsen var et fett glis, og en hånd som begynte å stryke fruen på brystet.. Det tok ikke mange minuttene før de klinte og befølte hverandre, han hadde en solid, ganske stor kuk, ikke noe monster, men betraktelig større enn meg, og jeg er helt normal nedentil... Jeg tittet på og syntes det var vanvittig herlig.. Så ville han knulle henne, og fant frem en gummi, som kona sa var unødvendig, men sa "do not cum innside me.." hun stilte seg opp på alle fire, og med meg ved siden av som utkikk,stilte han seg opp bak henne på knærne, mens kuken hans stod som ett spett. Husker det randt blank kåtsaft ut av hodet på pikken hans... Han styrte seg inn mellom leppene på konas fitte med hånden, og gled inn uten motstand,hun var kliss våt, hun skjøv seg bakover og inn på ham . De fant rytmen med en gang, og etterhvert satte han opp et rasende tempo.. Han pustet i hiv, og sa yessbeibi, yessbeibi , lovely pussy!! Kona har fortalt at hun kom flere ganger på ham, bare av situasjonen, som hun syntes var utrolig opphissende.. da han begynte å bli urytmisk, og jeg skjønte at det holdt på å gå for ham, sa jeg "not inside the pussy!" til ham, og like etterpå trakk han seg ut, og skjøt en ladning så hardt over rumpa på henne, at den havnet helt opp i håret, han skjøt flere stråler med sæd over henne, og en del rant ned sprekken og over fitteleppene.. Kona begynte å fingre seg selv mens hun stod der på alle fire, og etter få strakser gikk det for henne igjen.. jeg benyttet sjansen til å runke til seansen, og skjøt stasen over rumpa hennes fra siden, ikke mindre dose en fremmedkaren... Etter en stund, og vi hadde fått igjen pusten, reiste han seg opp, og sa takk for laget, før han fortsatte bortover stranden. Så enkelt kan det gjøres på de rette stedene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skinskyver

 

Playa del ingles er et mekka for seksuellt frigjorte folk.

Mest kjent for alle homseklubbene, men det er også et velkjent swingersmiljø der, vi var både på sexklubb og swingersbar, hvor vi ble "godt" kjent med blandt annet et tysk ektepar :) Naturiststranden er et kapittel for seg selv, du går ikke lange biten uten å se diverse "usømmeligheter".... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playa del ingles er et mekka for seksuellt frigjorte folk.

Mest kjent for alle homseklubbene, men det er også et velkjent swingersmiljø der, vi var både på sexklubb og swingersbar, hvor vi ble "godt" kjent med blandt annet et tysk ektepar :) Naturiststranden er et kapittel for seg selv, du går ikke lange biten uten å se diverse "usømmeligheter".... :)

Er flott at det finnes slike steder og at dere koser dere :) Men syns dere ikke det er en stor sjanse å ta når hun har ubeskyttet sex med en fremmed med tanke på at kjønnsykdommer er på vei opp igjen, deriblant HIV? Syns dere at det er verdt risikoen? Tenk om dere blir smittet og så tar det med til andre igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det var nok en periode vi levde farlig det der. min kone har fortsatt ubeskyttet sex med andre menn, men kanskje ikke i samme setting som grancanariaepisoden jeg fortalte om. hun har mer sex med tilfeldige menn hun møter på byen, og ikke på sexklubber og sex-steder lenger. det har heldigvis gått bra, da min kone som blodgiver HIVsjekkes hver gang hun skal gi blod, dvs hver 3 måned. så jeg tror nok at neste gang vi/hun skal til et slikt sted, (håper jeg) det vil foregå mer beskyttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...