noxo Skrevet 6. juni 2017 Share Skrevet 6. juni 2017 Hei. Jeg har blitt bedt med et par på Viproom en lørdag, men kunne tenkt meg å dra ditt alene en fredag. Noen her inne som har erfaring med å dra ditt alene eller har vært der på en fredag. Håper på tilbakemeldinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 9. juni 2017 Share Skrevet 9. juni 2017 Vi har i hvertfall vært der sammen på fredager og møtt mange menn som har vært alene der. Ganske sikker på at de fleste av dem hadde det svært bra. Det varierer jo noe på antall single menn, single kvinner og par. Men en gjenomsnittelig fredag er det vel gjerne 20 par hvorav alle gjerne vil ha en eller flere menn ekstra 2-3 single kvinner 20 single menn Vi har opplevd at det har vært underskudd på (attraktive) menn. Det er alltid noen menn, flest av dem som kom i par som bare går rundt og titter og ikke er interessert i så mye mere. Vi har også forsøkt lørdager, men ikke funnet oss til rette. Vi foretrekker klart fredager da hun gjerne vil ha mange menn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noxo Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Share Skrevet 26. juni 2017 Takk for svar jeg skal inn en fredag, tenkte jeg skulle prøve i morgen Tirsdsf 27.06 da jeg må til Oslo og overnatte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakaya Skrevet 2. juli 2017 Share Skrevet 2. juli 2017 Hva er egentlig viproom ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 2. juli 2017 Share Skrevet 2. juli 2017 Hva er egentlig viproom ? Google is my friend! http://viproom.no/velkommen/ Kort fortalt er VIP-room en swingersklubb i Oslo. Fredager er gjerne kvelden da cuckoldpar besøker clubben siden det da vanligvis er flere menn per dame/HW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIGT90 Skrevet 7. juli 2017 Share Skrevet 7. juli 2017 hei er det noen folk her som skal til viproom idag jeg er ny der noen som vil vise meg litt rundt kanskje invitere meg på noe frekkt hehe er ganske hyggelig a meg uansett gledeeer meg veldig dettte blir topp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.