Gjest GammelKukenTrondheim Skrevet 12. juni 2011 Share Skrevet 12. juni 2011 Er det et par i nærheten jeg kan få kontakt med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trine48 Skrevet 17. september 2011 Share Skrevet 17. september 2011 Hei, vi er et par som ønsker å vite litt mer om deg! Hilsen Trine48 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GammelKukenTrondheim Skrevet 18. september 2011 Share Skrevet 18. september 2011 Hei Trine48. Hyggelig at dere sender meg mail. Har ikke mulighet til å skrive langt nå, men hva er det særlig dere vil vite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trine48 Skrevet 22. september 2011 Share Skrevet 22. september 2011 Hei igjen! Vi ønsker å vite hvordan du ser ut og om du liker trekant osv. Har sett på din profil men der er det minimalt med opplysninger. Er du gift/sambo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GammelKukenTrondheim Skrevet 27. september 2011 Share Skrevet 27. september 2011 (endret) Dere kan se meg på bilde og cam på msn. (Mail adresse fjernet ift reglene! - mod). Jeg er 183, 86 kg og mørkt hår men tynt oppå hodet. Spennende meg trekant. Og jeg er gift. Er hjemme alene fra i morgen av. Endret 27. september 2011 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.