Gå til innhold

heihei


Trøndercuck

Anbefalte innlegg

Sånn er historien: Kona mi ønsket at vi skulle utvide sexlivet med flere for ca 8 år siden. Så vi begynte å swinge :) Trekanter, firkanter, sexklubber, orgie,

U name it, vi prøvde det :) . Jeg fant imidlertid ganske raskt ut at å knulle andre ikke ga meg noe spesiellt. Pirrende til å begynne med selvfølgelig, men jeg gikk relativt fort lei. Jeg oppdaget derimot at jeg hadde svært stor opphisselse av å se på kona bli knullet. Etter 3 år som swingers ble vi enige om at hun kunne fortsette på si, med meg som cuckold. (Jeg visste ikke hva det het, eller AT det het noe på den tiden, men men..) Endelig fant vi total seksuell nytelse for begge to! :) Hun blir kåt av andre menn, jeg blir kåt av at hun er kåt :) .Bare en vei fremover for oss to, som har det kjempefint sammen. Jeg elsker kona mi! Flott å finne dette forumet, for oss litt "spesielle"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...