Trøndercuck Skrevet 11. juni 2011 Share Skrevet 11. juni 2011 Halo alle, trøndercuck her, velsignet med en bareback hotwife:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 11. juni 2011 Share Skrevet 11. juni 2011 Hallo til dere fra vestlandet og velkommen inn hit, håper dere vil trives:) og kanskje velsigne noen her og med hotwifen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 12. juni 2011 Share Skrevet 12. juni 2011 Hei og velkommen til oss Har du spørsmål så feel free to ask Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndercuck Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Share Skrevet 13. juni 2011 Sånn er historien: Kona mi ønsket at vi skulle utvide sexlivet med flere for ca 8 år siden. Så vi begynte å swinge Trekanter, firkanter, sexklubber, orgie, U name it, vi prøvde det . Jeg fant imidlertid ganske raskt ut at å knulle andre ikke ga meg noe spesiellt. Pirrende til å begynne med selvfølgelig, men jeg gikk relativt fort lei. Jeg oppdaget derimot at jeg hadde svært stor opphisselse av å se på kona bli knullet. Etter 3 år som swingers ble vi enige om at hun kunne fortsette på si, med meg som cuckold. (Jeg visste ikke hva det het, eller AT det het noe på den tiden, men men..) Endelig fant vi total seksuell nytelse for begge to! Hun blir kåt av andre menn, jeg blir kåt av at hun er kåt .Bare en vei fremover for oss to, som har det kjempefint sammen. Jeg elsker kona mi! Flott å finne dette forumet, for oss litt "spesielle".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 13. juni 2011 Share Skrevet 13. juni 2011 Flott å lese dette, og at dere er totalt samstemte i hva dere gjør, er jo kjempebra. Kan vel ikke kalle dere nybegynnere innen dette her, dere har nok mere erfaring enn mange her inne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndercuck Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Share Skrevet 13. juni 2011 naah, nybegynnere er vi ikke. mendet tok sin tid før vi ble samkjørte seksuellt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capricorny Skrevet 22. juni 2011 Share Skrevet 22. juni 2011 naah, nybegynnere er vi ikke. mendet tok sin tid før vi ble samkjørte seksuellt! Det var det jammen vel verdt å ta seg tida til! Dere er heldige, synes nå jeg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.