Vikaren Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Oppegående elskerpar, han 43, hun 37, søker venner for felles gleder. Han ønsker se henne nyte kvinner og menn. Kan også treffes hver for oss når vi er blitt bedre kjent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olebistav Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 hei. jeg er en kar på 37 som holder til i sandnes. jeg er innterresert i å bli kjent med dere. håper dere vil svare meg. ha en fortsatt god dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigmundsen72 Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Jeg er også interesert bor på haugalandet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yubayuba Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Hei, kunne veldig gjerne tenke meg å treffe dere. Kanskje en kaffe e.l. i første omgang. Håper å høre fra dere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
horebruker Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 heisan stavanger mann her søker fant deres profil intresang og vil gjærne bli kjent med dere. Er velutstyrt pen mann 35 år. kanskje vi kan få til noe???? robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts