Vikaren Skrevet 26. januar 2010 Share Skrevet 26. januar 2010 Oppegående elskerpar, han 43, hun 37, søker venner for felles gleder. Han ønsker se henne nyte kvinner og menn. Kan også treffes hver for oss når vi er blitt bedre kjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebistav Skrevet 9. mai 2010 Share Skrevet 9. mai 2010 hei. jeg er en kar på 37 som holder til i sandnes. jeg er innterresert i å bli kjent med dere. håper dere vil svare meg. ha en fortsatt god dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigmundsen72 Skrevet 23. mai 2010 Share Skrevet 23. mai 2010 Jeg er også interesert bor på haugalandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yubayuba Skrevet 25. juli 2010 Share Skrevet 25. juli 2010 Hei, kunne veldig gjerne tenke meg å treffe dere. Kanskje en kaffe e.l. i første omgang. Håper å høre fra dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 13. august 2010 Share Skrevet 13. august 2010 heisan stavanger mann her søker fant deres profil intresang og vil gjærne bli kjent med dere. Er velutstyrt pen mann 35 år. kanskje vi kan få til noe???? robert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.