Gå til innhold

Har vi kommet rett sted?


Askøypar

Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Vi er et par i slutten av 30-årene. Fant norcuckold via google, og så noen innlegg som fanget interessen.

 

Vi passer kanskje ikke inn i den "vanlige" cuckold-opplegget. Han er lett dominant, og vil være aktivt med når ting skjer. Hun liker godt at andre tar styring - men betyr ikke at hun ikke vet hva hun vil ;) Begge har lyst til å ha med en tredje mann, og sørge for at hun blir skikkelig rundpult.

 

Et eksempel på en fantasi er: Han og tredjemann møtes på en kafe, og ser om ting stemmer. I mellomtiden er hun på hotellrommet og gjør seg klar. Når han og tredjemann kommer dit, sitter hun på sengekanten med bind for øynene. I det hun åpner munnen, får hun pikk. Kanskje må hun bindes fast - det finner man ut av der og da. Hun får pikk i alle hull, til vi er godt slitne og fornøyde alle tre.

 

Vi er ikke interessert i langvarige forhold, spenningen ligger i det som skjer der og da. Det vi ser etter hos en tredjemann er et normalt, fornuftig menneske som også vil ha det gøy før man dør. Meldinger av typen "hei, skal vi pule" ramler rett gjennom, vi vil gjerne vite litt om hva du vil eller liker.

 

Fysisk er vi ikke spesielt veltrente, og midt på treet lekre. For oss er det heller ikke noen konkurranse i strammest rumpe eller størst pikk. Kåtskap, nytelse og spenning funker bedre for oss.

 

Vi er ny på dette, og litt usikre på om dette er rett sted for oss. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Inntil eventuelt fundamentalistiske cuckold/hotwife-imamer har tatt fullstendig kontroll over stedet, er dere på rett plass! Mange av oss holder oss til den klassiske betydningen av ordet cuckold, jfr kortdefinisjonen på Wikipedia. Dyrking av dominans/underkastelses/nedverdigelsesaspektene hører fortsatt primært til subkulturer, som Wikipedia klassifiserer under "fetisjister":

 

Kortversjonen:

Cuckold is a historic derogatory term for a man who has an unfaithful wife. The word, which has been in recorded use since the 13th century, derives from the cuckoo which gives up nurturing its own by laying eggs in other birds' nests.

 

In modern terms, a cuckold can also mean a male fetishist who gains sexual gratification from watching his wife, partner or significant other have intercourse with other people.

 

Mer om fetisj-subkulturen:

But among fetishists the pose of reluctance—the victimization of the cuckold—is a major element of the kink so the more familiar word is used. In the fetish cuckolding subculture, the female is typically sexually dominant, while the man takes on a submissive role, only becoming involved with her or her lover when she permits it—sometimes remaining altogether celibate. Other arrangements are certainly possible, however, as wives can have husbands who take female lovers with their full knowledge.

 

"Other arrangements are certainly possible, however". Ja, nettopp.

 

Men nettopp fordi stedet er til utfoldelse for denne subkulturen, må vi som ikke helt er der, ikke reagere når vi ser den i fri utfoldelse, med kuklåser, brautende buller og tilliggende herligheter. ;)

 

Jeg får heller kalle meg "cuckold classic", og det var jo gjennomføring av barnelærdommen "den største glede du kan ha, er å gjøre andre glad" som førte meg til helt uante steder .;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steve og jeg er vel heller ikke "helt der" i forhold til cuckold-perspektivet. Men vi lever ut sider ved det. Faktisk så blir vi dristigere og dristigere for hver måned. Og jeg tror vi kommer til å nærme oss enda mer fremover. Men det er godt å ha dette nettstedet, for det er mange her med samme fetisj og ønsker. Jeg følte vi ble mer "normal" etter å ha kommet i kontakt med andre som driver likt med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...