Gå til innhold

Anal orgasme


Gjest blacksheep

Anbefalte innlegg

Gjest blacksheep

Er lykkelig innelåst i kuklås 24/7 tilstadig, lurte på om noen har erfaring med å få orgasme bare fra anal stimulangse? jeg har prøvd med dildoen til damen bak der uten resultat, kun ufrivillig avgang i senga... Vil gjerne få til skikkelig sprut men med låsen på. tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig ja ;)

Men det tar ganske lang tid første gangen til man lærer å hva man skal kjenne og jakte etter:)

 

Prostatamelking ftw!

 

Om du stimulerer prostata så vil du få følelsen av å måtte på do. Ignorer dette og fortsett mer intenst. Da kommer gjerne prostata orgasmen. Klarer du å oppnå denne er det bare å forsette for de kommer som perler på snor xD

 

Forøvrig vil du oppleve at orgasmen kommer så renner det blank precum

Lignende væske ut. Med meg kommer det gjerne noe urin også spesielt når jeg er oppe i orgasme 4-8

 

Orgasmen kjennes ved at muskulaturen strammer seg skikkelig rumpehullet og brer seg utover i kroppen nesten som ei krampe på en god måte

 

Mine tips.

 

1. Tren pc musklene, for meg har dette gjort det lettere å få orgasme. Før måtte jeg kjempe ganske lenge før jeg fikk de til den grad at armen visna og svetta rant. Nå klarer jeg å få orgasme på under minuttet.

 

2. Den trykkende do følelsen kan medføre noe. Invester i sånn anal rengjøringskitt. Ala de du fyller opp med vann og spruter oppi for så å gå på do å få det ut igjen. Kjører ett par runder med dette og det blir helt rent og ingen fare for "uhell" eller skittent utstyr.

 

3. Om du ikke har slik rens. Ikke gå på do rett før en slik seanse! Da er det rimelig stor sannsynlighet for at der er mer som kan komme.

 

4. For meg har den beste stillingen vært å sitte på kne framoverlent i dusjen med hodedelen stikkende ut av dusjen. Da får jeg hvilke tyngden mot beina og får arbeidet fritt med dildo i hånda fra siden. Samtidig er det også redninga ved eventuelle uhell, samt at det blir ganske mye klar væske/urin iløpet av en seanse. Godt å bare spyle seg og dusjen etterpå

 

5. Prostata er som en valnøtt ganske nært utgangen på framsiden mot magen. Så for meg har bøyd dildo rettet lot den veien vært glimrende.

 

6. Første dildoen jeg klarte det med var close2you harmonia, veldig god sak for formålet.

I ettertid er favorittene fun factory "the boss" som er akkurat passe stor (grensa mi) og pure wand som er helt fantastisk for runkeorgasme med prostata stimuli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blacksheep

Takker for tips:) Rengjøring i forkant har jeg tatt som en selvfølge enkli... Fått damen til å kjøpe en litt mer bøyd dildo men ikke klart å treffe den valnøtten som nevner. Har fått til 2 utløsninger uten orgasme med den, kjenner att jeg skal til å komme, men så blir det for smertefult med kyskhetsbelte tror jeg.

Vi funderer litt på å la meg prøve en ekte kuk evt, vil gjerne klare d:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...