Gå til innhold

Få kona med på trekant


Bioterm

Anbefalte innlegg

Drømmer om at kona vil være med på trekant. Hun har vært negativ til dette mår jeg har spurt . Hun har siste året brukt en Rabitt viberator , når hun brukte den sist samtidlig som hun runket meg , spurte jeg, liker du to kuker svarte hun ja. Kanskje ett tegn på at hun snur ? Noen med erfaring , at kona snur og likevel blir med? Hun liker oppmerksomhet . Vi skal ha oss en Oslo tur i mai, kanskje jeg kan finne en uteplass hvor hun får flørte litt med andre. Etter hennes ønske skal hun ha på seg skinnbukse høye hæler og en god utringing . Har noen store og flotte bryster. Da får vi se om hun tar steget fullt ut. Norn som har anbefaling om utested, eller vært gjennom det samme med sin kone ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Her er det tålmodighet som gjelder.Brukte flere år på å få kona med på det,startet forsiktig med små hint.

Brukte vibrator mens hun tok min i munnen og spurte ofte om hun likte tanken på to ekte i stedet. Svaret var ja men å ta skrittet tok veldig lang tid.Vi møtte en mann på byen som hun flørtet med og tok ham med hjem på en drink.Første gangen ble det bare at hun strippet og sugde ham. Etter det tok vi kontakt og spurte om han ville treffes igjen.Det ble ja og siden har vi møttes med jevne mellomrom.La henne ta initiativet om det ser ut som det er noen hun liker.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Absolutt gode råd som gis her - min (vår) erfaring er at mange jenter ønsker å ha en viss kontroll på setting - altså selv bestemme om, når og med hvem man evt ønsker å "leke med".

 

En direkte date med en mann ekstra (hjemme) kan for noen føles litt å presses inn i noe av mannen og måtte "levere" etter forventningene.

 

Så en alternativ mulighet der jenta kan bestemme - er å besøke et utsted - bar eller gjerne http://www.viproom.no - der man se på, småflørte i boblebadet eller baren - og evt finne noen som er en god match ... eller man kan reise hjem og forsøke seinere.

 

Vår regel har vært - hvis en av oss ikke føler seg "klar" og ingen gode matcher - så reiser man hjem uten videre diskusjon. Har funket fint :-) Lykke til ----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Hei. Helt ærlig - jeg synes du virker for "pushy" med tanke på å få realisert din fantasi her. Det å la andre delta/dele det mest intime dere har krever mye tid, forberedelser, tålmodighet men aller mest - avklaring, tillit og forståelse dere imellom. At hun skal ut på byen å flørte med din aksept er ikke nødvendigvis nøkkelen til suksess, tror jeg. Mitt råd er at du inviterer henne på banen og at dere - sammen - bruker tid på å prate igjennom hele settinga, søke og finne felles enighet om punkter underveis og deretter sammen søker etter kandidater på nett, for eksempel her. Da tror jeg hun vil føle at dette er noe dere gjør sammen, ikke noe hun skal hoppe i alene. De fleste kvinner synes det siste er et høyt trinn å komme over, naturlig nok.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...