Gå til innhold

Mitt første treff som bull


Gjest Casa

Anbefalte innlegg

Det var i vinter jeg kom i prat med et par i midten av 30-åra. Vi begynte å chatte på nakenprat. Vi utvekslet noen ord, bilder og fantasier. Jeg husker ikke helt om det var dem eller jeg som tok kontakt først men denne kvelden var de på jakt etter noe spontant.

 

Etter en liten halvtime-tre kvarter var jeg kommet meg i dusjen og holdt på å gjøre meg klar. Knappe halvtimen senere holdt jeg på å kjøre opp den avsideliggende veien ved et byggefelt i Ålesund. I døren på et stort, dyrt og opplyst hus ble jeg tatt i mot av begge som var iført mørkeblå morgenkoper. Begge så bra ut og stemte godt overens med sine bilder. Mannen tok meg spent i hånden og konen ga meg et kyss på kinne, menst hun kjente etter om mine bilder var like presise.

 

Vi tok så turen direkte til soverommet i andre etasje hvor belysningen var demept og rommet var opplyst med stiarinlys. Begge tok av seg kåpene og mannen satt seg ned på sengekanten og begynte å kneppe opp buksen min. Konen, som var iført en mørk, gjennomsiktig blondeundertøytopp som dekket akkurat ned til hennes deilige hofter. Hun kom mot meg og ga meg en sensuell klem i det hun hjalp mannen sin med smekken min. Etter noen sekund var jeg naken og blondekjolen lå på gølvet, vi klinte og berørte hverandre vildt i det mannen hadde halve pikken min i halsen sin.

 

Da stemningen var ennå litt spent foreslo jeg at vi skulle massere hvernandre, noe begge var svært enig i. Mannen var tydelig stresset av situasjonen, noe jeg nøt veldig. Det var deilig å ta kontroll på to mennesker samtidig. Jeg førte konen til sin side av sengen og la henne ned. Begynte å stryke oppover leggen, låret og musen. Hun var varm og svært våt. Rumpa hennes var fast og spretten som klasket godt når jeg spanket hun såvidt. I dette øyblilk brøt mannen ut "knull hun", nesten litt overasket av sitt utsagn.

 

I det jeg løftet dama over på rygg og satt meg klar til å føre kuken min i hun, spratt den lille, sorte skinntrusen til mannen av og han begynte å runke. Kjapt etter kom et forsiktig spørsmål om han kunne ta noen bilder(finnes på nett i dag). Menst han fiklet med seg selv og kameraet bøyde jeg meg over fruen og bet hun såvidt i underlippen i det jeg kjørte den stålharde kuken min inni hun. Hun stønnet og like etter kom blitsen.

 

Etter litt knulling hviskret hun i øret mitt at hun ville se meg knulle mannen hennes. Da typen var litt mindre en meg røsket jeg han i doggy og hun trakk på meg kondomen og smørte han inn. Med et hardt trykk kjørte jeg kuken i han og knullet han hardt. Hun la seg forran slik at tungen hans skulle ha noe å fokusere på. Stønnene hannes var litt patetisk å høre på.. ?

 

Da damen var nær sin andre orgasme, avbrøt hun akten å sa at jeg skulle suges til jeg sprutet de begge i ansiktet. Jeg la meg komfortavbelt på rygg å nødt de to kjempe om spruten. Etter 5-10 minutt med intens suging sprutet jeg som aldri før og begge var dekt i sæd. Mannen strevde med å slikke opp de siste dråpene fra magen min.

 

I dette kledde jeg på meg og forlot de to for en natt dem eller jeg aldri glemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 weeks later...
  • 8 måneder senere...
  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...