Gå til innhold

Kinky velutstyrt bull for henne


Anbefalte innlegg

Bull på 30 år fra Østlandet søker etter et par for en fast relasjon der vi på ulike måter ydmyker mannen. Liker tanken på at han noen ganger må se på, men ikke får gjøre noe, andre ganger må han slikke henne etter at jeg har tømt meg i deg, kanskje han noen ganger må være i et anet rom og lytte eller kanskje ikke han engang får være hjemme, men at du forteller ham hvor deilig det var etterpå?

 

Det er mye spennende vi kan gjøre ut av dette. Jeg har erfaring med cuckoldpar fra før og er enormt tent på å gjøre sexlivet ditt "perfekt" mens din mann er hjelpeløs tilskuer eller bar får høre hvor deilig vi har det.

 

Jeg liker alt innen "vanlig" normal sex og er absolutt ikke fremmed for å eksperimentere. Selv er jeg 176 cm høy, slank, blond og blåøyd. Om størrelsen betyr noe, kan jeg jo nevne at junior er 20 cm lang og 15 cm i omkrets.

 

Når det gjelder sex, er jeg slik at det går relativt fort for meg første gangen. Men den står som en påla igjen så å si med en gang, og andre gang er jeg svært utholdende. En time eller mer i strekk er da ikke noe problem dersom du liker å få kjørt deg skikkelig.

 

Jeg gleder meg til å høre fra et seriøst par, kanskje akkurat vi kan gi hverandre det vi trenger?

 

(I tillegg har jeg en kinky fantasi som ikke er noe must, men som jeg er åpen for. Drrsom dere er et cuckoldpar som ønsker at hun skal bli gravid med en annen, stiller jeg med glede opp på dette. Jeg får selvsagt verken rettigheter eller plikter til barnet da dette er fullt og helt deres).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...