Gå til innhold

Kona vil ha mer


puddelen

Anbefalte innlegg

Vi er på hytta ved sjøen kona og jeg (og bikja - en Shaefer). Vi legger oss litt tidlig fodi hun vill og jeg prøver å pule henne men etter tredve sekunder inni henne blir den slapp og veldig liten :( ... nå igjen, jeg blir nervøs for hennes reaksjon hun blir irritert og sier hun vil ha en MANN ikke en impotent puddel. Jeg sier med skjelvende stemme at det er helt OK for meg at hun har andre, men her er det jo bare meg (og bikkja). Jeg prøver å å bruke hånden på henne men hun blir irritert og skyver meg unna.

 

Hun sier hun vil ligge der alene. Jeg går ut ab rommet og går ut en tur og går ned mot strandenog gråter innvendig jeg setter meg på en sten og ser utover havet og lurer på hva jeg skal gjøre. etter en halvtime kikker jeg inn gjennom døren. Bikkja ligger ikke der den vanligvis ligger. Jeg går ut igjen og er tilbake etter en stund. Bikkja er tilbake og ser rart på meg nesten ned på meg. Kona har nesten sovnet og når hun hører at jeg kommer inn på soverommet og legger meg i sengen ved siden av henne. Jeg prøver å se på ansiktet hennes når jeg venner meg til mørket. Hun ser fornøyd ut. Jeg tar på henne og hun skvetter og sier å -- er det deg! Hun snur seg med ryggen mot meg. Det likter hund. Jeg onanerer og blir plutseliig kåt får god ereksjon og hvisker at nå er den veldig stiv. "jeg må sove" sier hun. Jeg ordner det selv nå igjen....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...